ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 27 مرداد 1394 - ساعت 13:33:14
چاپ خبر

شب‌های شاد برج آزادی با اجرای پارسیکری‌ها

کنسرت گروه کر و ارکستر پارسیکر دوشنبه 26 مردادماه در برج آزادی تهران برگزار شد.

شب‌های شاد برج آزادی با اجرای پارسیکری‌ها

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی، قطعه‌ ابتدای این کنسرت "با شما خوبه" بود، که توسط صابر جعفری رهبر ارکستر به معلولان تقدیم شد.

دومین قسمت این اجرا قطعه‌ای به نام "ساری گلین" از شعر فولکلور آذری بود که با همراهی و تشویق پیاپی مخاطبان اجرا شد.

در بخشی از کنسرت گروه کر و ارکستر پارسیکر جعفری اعلام کرد: گلچینی از قطعات گروه در آینده در قالب 5 سی‌دی در آلبوم‌های مختلف در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت." قطعه بعدی کنسرت گروه پارسیکر "محبت" بود که با تنظیم شعری از سعدی بر قطعه‌ کلاسیک غربی، اجرا شد و در ادامه قطعه گیلکی "جمعه‌بازار" فضای شادی را در سالن آزادی برقرار کرد.

همچنین از میان قطعاتی که شب گذشته توسط "گروه کر و ارکستر پارسیکر" به اجرا درآمد قطعه‌ "ایثار" که برنده آهنگسازی جشنواره موسیقی فجر سال 91 شده بود، به شهدای غواص تقدیم شد. 

رهبر ارکستر پارسیکر در میانه کنسرت از انتشار آلبوم جدید این گروه پس از محرم و صفر خبر داد. اجرای شعری از محمد نوری و همچنین قطعه‌هایی با نام "باغ خواهش‌ها" به صورت کُرال جاز پاپ، قطعه "مادر"، "سیمین‌بری" ازجمله بخش‌های این اجرا بود. 

طاهری همچنین شب گذشته قطعه "مرغ سحر" را با ملودی تازه‌ای خواند. شعر "خوشه‌چین" زنده‌یاد بنان هم که برای همه حاضران در سالن آشنا بود با تنظیم جدیدی به اجرا درآمد. قطعه پایانی اجرای شب گذشته گروه پارسیکر، "ایران من" ساخته صادق جعفری با تنظیم صابر جعفری بود و پس از آن هم تماشاگران ویژه کنسرت مانند صدرالدین شجره، اصغر همت، حمید مظفری، خسرو محصوری خواننده اپرا، سیاوش چراغی‌پور بازیگر، آزاده رضایی، فرزاد کاظمی آهنگساز و عاطفی از خانه موسیقی مورد تشویق مخاطبان قرار گرفتند.

امین باغبانی، پریا جانجانی، پیمان سلیمانی، میلاد بهرمان، شهرزاد جعفری و ستاره رحیمی (سازهای زهی)، پژمان خلیلی (گیتار آکوستیک)، مجید مصطفایی (گیتار بیس)، محمد اشرفی (گیتار الکتریک)، علی درخشان (درامز)، محمدرضا سلیمیان (پرکاشن)، عباس معالجی (کلارینت)، از جمله نوازندگان ارکستر پارسیکر بودند.

در این کنسرت مینا جعفری، مریم جعفری، مریم اسمی، معصومه جوانی، فریبا آسوده، ناهید شیخی، آناهیتا علم الهدی، حنانه علی‌اکبری و ریحانه عارف و در بخش آلتو: هدی برات زاده، سمیه کنعانی، عطیه پدیدار، سپیده آماده، پروانه عباسی، صبا صمدزاده، نیلوفر سادات موسوی، آیدا اصفهانی، حمیده پورمند اعضای گروه کر بودند. در بخش تنور سیدعلی موسوی، مهدی نائینی، علیرضا قادر، پدرام فرجامی، ایرج وهاب‌پور و شهاب قضات‌لو به هنرنمایی می‌پرداختند و در بخش بأس مصطفی یعقوبی، امید هادی‌نژاد، مهدی افضلی بهار، پویا مهرانی، حمیدرضا رامیار، عماد زمان پارسیکر را همراهی کردند.

 

کنسرت, پارسیکر, برج ازادی,
آمار بازدید : 1,436
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500