ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 27 مرداد 1394 - ساعت 14:14:10
چاپ خبر

اگر شادمهر نباشد آن فیلم دیگر «پر پرواز» نیست / تلویزیون بازگشت شادمهر را همچنان دنبال مى‌كند

مالك پروژه «پر پرواز» مى‌گوید: شادمهر عقیلی جدا از هر حاشیه و مسائلی هنرمندی است که از هر جهت مورد تأیید من است و او را قبول دارم.

اگر شادمهر نباشد آن فیلم دیگر «پر پرواز» نیست / تلویزیون بازگشت شادمهر را همچنان دنبال مى‌كند

به گزارش هنرآنلاین، اگر شنبه بخش خبرى ٢٠:٣٠ احتمال بازگشت شادمهر عقیلى را با پخش سخنان على جنتى، وزیر فرهنگ وارد مرحله تازه‌ای كرد، دوشنبه باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به معاونت خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار گفت‌وگویى با تهیه‌کننده فیلم "پر پرواز" ساخت قسمت دوم این فیلم و احتمال حضور شادمهر و نیز دیدگاه این تهیه‌کننده درباره این موزیسین بازیگر را همچنان پیگیرى كرده است.

جلال قزل ایاق تهیه‌کننده سینما و "پر پرواز" در خصوص اخباری مبنی بر حضور شادمهر عقیلی در ایران و حضور در فیلم سینمایی "پر پرواز 2" گفت:‌ چند روز پیش یکی از دوستان به من زنگ زد و این خبر را به من داد و خودم هم از شنیدنش تعجب کردم و باید بگویم که هیچ دخالتی در این زمینه ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر قرار باشد "پر پرواز 2" ساخته شود با وجود اینکه "پر پرواز یک" متعلق به وی است اجازه این کار را می‌دهد یا نه بیان کرد: در ابتدا باید بگویم که فکر نمی‌کنم شادمهر عقیلی به ایران بازگردد و در ثانی اگر شادمهر در "پر پرواز 2" نباشد آن فیلم دیگر "پر پرواز" نیست چون فقط با حضور عقیلی دیدنی خواهد شد.

اما اگر فیلمسازی کاربلد، صاحب سبک و مورد تأیید من قصد این کار را داشته باشد مشخص شود که چه چیزی می‌خواهد بسازد به او اجازه خواهم داد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: شادمهر عقیلی جدا از هر حاشیه و مسائلی هنرمندی است که از هر جهت مورد تأیید من است و او را قبول دارم.

قزل ایاق اظهار داشت: در یک مقطع زمانی و حدود 2 سال بعد از "پر پرواز یک" قصد ساخت "پر پرواز 2" را داشتیم که مسئولان وزارت ارشاد آن زمان اجازه ساخت ندادند و گفتند شادمهر نمی‌تواند بازی کند.

وی در خصوص حضور خسرو معصومی به عنوان کارگردان در "پر پرواز 2" عنوان کرد: در این خصوص هم خبرهایی به گوش من رسیده که از صحت آن مطلع نیستم اما بعد از ساخت "پر پرواز یک" و گرفتن جایزه از معصومی در مورد فیلم نظرخواهی کردند و او گفت این فیلم بچه ناخلف من بوده که می‌توان گفت معصومی به نحوی از ساخت و ارائه فیلم ابراز پشیمانی کرد.

این تهیه‌کننده افزود:‌ انگار معصومی کار شرم‌آوری بنام "پر پرواز" انجام داده بود که آن جمله را گفت. جالب اینجا است که تا قبل از "پر پرواز" در کارنامه معصومی حدود 5 یا 6 فیلم به چشم می‌خورد که بالاترین فروش یکی آن‌ها 700 هزار تومان بود اما "پر پرواز" تنها در تهران حدود دویست میلیون تومان فروخت.

قزل ایاق از دیدار عوامل سازنده فیلم "پر پرواز 2" با سید حسن خمینی ابراز بی‌اطلاعی مطلق کرد.

پر پرواز, شادمهرعقیلی, بازگشت, علی جنتی,
آمار بازدید : 1,229
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500