ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - ساعت 12:27:50
چاپ خبر

داستان قطعه جنجالی بهزاد پکس و حاشیه هایش

قطعه عرب کش مجوز ندارد

انتشار قطعه "عرب کش" با صدای بهزاد پکس خواننده رپ زیرزمینی حاشیه های زیادی ایجاد کرده است. این خواننده در بخشی از متن این قطعه از واژه های توهین آمیزی همچون " ملخ خور" یا " احمق" استفاده کرده بود که باعث ایجاد این حاشیه ها شد.

قطعه عرب کش مجوز ندارد

این رپر زیرزمینی در وب سایت شخصی اش تصویری از خود همراه با مهدی طارمی گلزن پرسپولیس به الهلال عربستان که حرکات پس از گلش باعث جنجال شد، منتشر کرد و حتی به گل چیپ او به این تیم هم در متن ترانه اش اشاره کرد.

اما پس از مدتی رسانه ها به تقبیح این قطعه دست زدند. پیش از هرچیز، اعتراضاتی درباره توهین به یکی از قومیت های ایرانی مطرح شد و پس از مدتی رسانه ها از خوش خدمتی رپر ایرانی به آل سعود نوشتند. جام نیوز در این باره نوشت:" در روزهای اخیر با اوج گرفتن کمپین های ضد ایرانی و ضد جبهه مقاومت توسط آل سعود متاسفانه یک فایل صوتی از خواننده زیر زمینی و رپ منتشر شده که در آن نژاد عرب را به مرگ تهدید می کند و خودش را عرب کش معرفی می کند در این ترانه بارها به نژاد عرب با الفاظ بی ادبانه ای هتاکی شده است. نکته قابل تامل این ترانه زیرزمینی استفاده از اسم حاج قاسم سلیمانی برای تخریب قوم عرب است و همین اتفاق باعث شده تا بسیاری از رسانه های سعودی این ترانه را به پای نظام جمهوری اسلامی ایران بنویسند. این اتفاقات درست در ایامی در حال انجام است که رسانه های سعودی با راه اندازی کمپین هایی در تلاش هستند تا مردم غیور و همیشه بیدار عرب استان خوزستان را برای همراهی با خود و مقابله با ایران و فارس ها تحریک نمایند.»

بهزاد پکس اما در این باره در وب سایت شخصی اش نوشت:" ما هزار بار عرض کردیم خدمتتون که منظور از اهنگ عرب کش اعراب عربستان بود. حالا یه سری هی میان چرتو پرت میزارن اینجا و به کوروش و ایران و ایرانی توهین میکنن. ... حالا یه سری میخوان با اراجیف خودشون هی برن رو اعصاب ما. این سری یه کاری میکنم تا هفت نسلشون از عرب بودن پشیمون اینو جدی گفتم...."

با این وصف، موضع گیری در این باره به کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی ارشاد هم رسید تا نوش آبادی در پاسخ به پرسشی درباره شایعه مجوز داشتن این قطعه بگوید: «به هیچ وجه از سوی ارشاد مجوزی برای این اثر و مشابه آن صادر نشده است. سیاست وزارت ارشاد تقریب اقوام و مذاهب و همبستگی ملی بین اقوام ایرانی است و هر حرکتی که بخواهد این انسجام را مخدوش کند هم محکوم است و هم مجوزی برای آن صادر نمی‌شود. ما مجوز دادن به چنین اثری را تکذیب می‌کنیم»

بهزادپکس, عرب کش, زیرزمینی, بدون مجوز,
آمار بازدید : 1,203
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500