ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 28 مرداد 1394 - ساعت 13:05:16
چاپ خبر

«عشق بی‌آزار» مهرماه منتشر می‌شود

آلبوم جدید امید حجت با عنوان «عشق بی‌آزار» به زودی به بازار می‌آید.

«عشق بی‌آزار» مهرماه منتشر می‌شود

امید حجت، خواننده و نوازنده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: آلبوم جدیدم با عنوان "عشق بی‌آزار" در مراحل نهایی قرار دارد و این اثر موسیقایی اوایل مهرماه سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این اثر قرار بود مدتی پیش منتشر شود که بنا به دلایلی انتشار آن با تأخیر مواجه شد. من در کنسرت‌هایی که برگزار کردم بیشتر با سلیقه مخاطبان آشنا شدم در نتیجه تغییراتی در آلبوم به وجود آوردم.

حجت افزود: در این آلبوم چهار قطعه جدید اضافه شده است که در مجموع این اثر موسیقایی شامل 12 قطعه است و میکس و مسترینگ این آلبوم توسط ایمان حجت انجام شده است.

این نوازنده در ادامه تأکید کرد: تنظیم قطعات این اثر توسط خودم، رضا تاجبخش، شهرداد امیدوار و.... انجام شده است و بخشی از این آلبوم به قطعات انگلیسی اختصاص دارد.

امید حجت خاطرنشان کرد: همچنین با سه خواننده جوان در حال همکاری هستم که این هنرمندان جوان صدای خوبی دارند و تصمیم گرفتم آن‌ها را به جامعه هنری معرفی کنم.

این خواننده در پایان گفت: در حال ساخت سه تیتراژ سینمایی و تله‌فیلم هستم که موسیقی فیلم دو فیلم در خارج از کشور تهیه و ساخته شده است. 

عشق بی آزار, امیدحجت, مهرماه, آهنگ جدید,
آمار بازدید : 1,091
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500