ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 - ساعت 16:42:42
چاپ خبر

با طراحی جلد شهاب جعفرنژاد

کتاب ترانه های مونا برزویی با عنوان «تقدیر» منتشر می شود

مونا برزویی» ترانه‌سرای کم‌کاری است و ترانه‌هایی که از او در سال منتشر می‌شود، گاهی به اندازه انگشتان یک دست هم نمی‌رسد. آخرین ترانه‌ای که از او در بازار منتشر شده، قطعه «سال درد» از آلبوم «مثل مجسمه» مهدی یراحی بود؛ اثری که مورد توجه علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

کتاب ترانه های مونا برزویی با عنوان «تقدیر» منتشر می شود

«مونا بروزیی» این روزها در آستانه انتشار اولین دفتر از مجموعه ترانه‌هایش با نام «تقدیر» قرار دارد. برزویی درباره این کتاب به موسیقی ما گفت: «در طول این سال‌ها هیچ وقت به فکر انتشار ترانه‌هایم در قالب کتاب نبودم، اما وقتی انتشارات نگاه از من خواست تا مجموعه ترانه‌هایم را منتشر کنم این موضوع را پذیرفتم و تصمیم به گردآوری آثار گرفتم.»

او درباره زمان انتشار کتاب هم گفت: «طی برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است مجموعه ترانه‌‌هایم، مهر ماه روانه بازار شود. در این کتاب علاوه بر ترانه‌هایی که توسط خوانندگان مختلف اجرا شده، ترانه‌های اجرا نشده هم وجود دارد که از این جهت ممکن است برای برخی از مخاطبان تازگی داشته باشد.»
او درباره جلد کتاب هم گفت: «کار طراحی جلد کتاب برعهده شهاب جعفرنژاد بوده است و سعی کردیم در طراحی آن سراغ فضای جدید و متفاوت برویم. امیدوارم این اثر بتواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.»

مونا بزرویی,کتاب,اشعار,تقدیر
آمار بازدید : 1,518
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500