ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 31 مرداد 1394 - ساعت 18:45:44
چاپ خبر

استاندارخراسان رضوی:

کنسرت های موسیقی در مشهد اجرا می شوند

استاندار خراسان رضوی گفت: کنسرت های موسیقی که بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران مجاز می باشند در مشهد اجرا می شوند.

کنسرت های موسیقی در مشهد اجرا می شوند

علی رضا رشیدیان شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی افزود: علما و متدینین با اجرای موسیقی مشکل ندارند و دغدغه آنان به ویژه امام جمعه محترم مشهد، مسائل جانبی آن از قبیل راه اندازی کارناوال، اختلاط محرم و نامحرم، نمایش مد و آرایش های زننده است.
وی افزود: نظرات تمام علما و مراجع در این خصوص برای ما مقدس و محترم است ولی ملاک عمل ما، قانون و منویات مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، می باشد.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع، از دفتر رهبر معظم انقلاب سوال کردیم آیا معظم له در خصوص اجرای کنسرت در مشهد نظر دارند یا خیر؟ که جواب رسید، ایشان نظر خاصی ندارند.
رشیدیان تاکید کرد: بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری، همانگونه که اجرای موسیقی صحنه ای در سایر استان های کشور پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه مجاز است، در این استان نیز با رعایت ملاحظات پایتخت معنوی و بارگاه منور رضوی، مجاز خواهد بود.
وی به شیوه نامه برگزاری موسیقی اشاره و خاطر نشان کرد: موضوع این شیوه نامه بحث در خصوص حلیت و یا حرمت موسیقی نیست بلکه صرفا ناظر بر هماهنگی و نظارت است.
استاندار خراسان رضوی گفت: شیوه نامه مذکور به منظور جمع بندی نهایی و نظر خواهی از مراجع، علما و صاحب نظران در جلسه ای فوق العاده که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد؛ بررسی و مصوب می شود.
رشیدیان در ادامه این جلسه در ارتباط با طرح سمفونی دفاع مقدس نیز اظهار کرد: استفاده از ابزار موسیقی برای پرداختن و انتقال ارزش ها به نسل جدید و جوان، کاری مطلوب است.

استاندار خراسان رضوی,کنسرت,مشهد
آمار بازدید : 981
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500