ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 2 شهریور 1394 - ساعت 23:52:00
چاپ خبر

تور کنسرت‌ های میثم ابراهیمی مشخص شد / ”یه ثانیه” هفته آینده اما قطعه مشترک با محمد علیزاده؟!

«میثم ابراهیمی» که در ماه رمضان با تیتراژ سریال پرمخاطب دردسرهای عظیم مهمان خانه‌ها بود در روز عید فطر به اجرای زنده با ارکستر خود پرداخت که این اجرا همزمان از شبکه سوم سیما پخش شد و حالا قرار است اجراهای رسمی خود را با برگزاری کنسرت در بندرعباس آغاز کند و در ادامه در شهرهای مختلف به اجرای برنامه بپردازد. وی همچنین از انتشار تک آهنگ جدید خود و تصمیم‌گیری برای تک آهنگ مشترک با «محمد علیزاده» خبر داد.

تور کنسرت‌ های میثم ابراهیمی مشخص شد / ”یه ثانیه” هفته آینده اما قطعه مشترک با محمد علیزاده؟!

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سایت « ریتم نو » در مورد برگزاری کنسرت خود در « بندرعباس » گفت: « قرار است این کنسرت در شانزدهم شهریورماه سال جاری برگزار گردد. همچنین افزود با صحبت‌هایی که صورت گرفته احتمالاً در آینده کنسرت‌ هایی نیز در« بندر انزلی »، « رامسر » و « لاهیجان » برگزار کنیم. همچنین قرار است در مهرماه کنسرت‌ هایی در کلان‌شهرهای « تهران »و « اصفهان » داشته باشیم.

وی در خصوص تک آهنگ در دست انتشار خود به نام « یه ثانیه » بیان داشت: «ساخته‌ی مذکور که با تنظیم و ملودی « پازل بند » و ترانه‌سرایی « مهرزاد امیرخانی » به وجود آمده است این هفته انتشار پیدا می‌کند.»

در پایان میثم ابراهیمی راجع به قطعه‌ای که با « محمد علیزاده » اجرا کرده‌اند گفت: «هنوز برای انتشار این آهنگ به تصمیم نهایی نرسیدیم و اگر کارهای نهایی تا نزدیک ماه محرم طول بکشد ترجیح می‌دهیم که این قطعه را بعد از ماه محرم و اواخر آذرماه انتشار بدهیم.»

میثم ابراهیمی,تور کنسرت,محمد علیزاده, یه ثانیه
آمار بازدید : 1,626
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500