ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 3 شهریور 1394 - ساعت 00:57:53
چاپ خبر

رادیو پدیده برای مخاطبانش سوپرایز دارد

رادیو پدیده در راستای ارتقای کمی و کیفی این پایگاه موسیقی و تحقق شعار «رادیو پدیده، پدیده موسیقی ایران» سوپرایز‌ها و برنامه‌های بسیاری را در نظر گرفته است که در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

رادیو پدیده برای مخاطبانش سوپرایز دارد

به گزارش رادیو پدیده، مدیرعامل و صاحب امتیاز رادیو پدیده در این خصوص گفت: یک رسانه در راستای ارتقای خویش باید به دو مسئله محتوا و قالب دقت کند و این اصولی بوده که از ابتدا مد نظر رادیو پدیده قرار داشته است.
شاهین منصوری ادامه داد: در همین راستا طی هفته گذشته شاهد بودیم که نسخه مویایل بخش اخبار رادیو پدیده رونمایی شد و به همین مناسبت گروه‌های این بخش نیز افزایش یافت تا بیش‌تر سلیقه‌ها را پوشش دهد، به زودی قابلیت ارسال نظر نیز به این بخش افزوده می‌شود و بخش اخبار از نظر قالب و ظاهر تکمیل می‌شود.
وی در خصوص برنامه‌های آینده رادیو پدیده افزود: با تلاش شبانه‌روزی تیم فنی رادیو پدیده به زودی امکان لاگین کردن و خرید قطعات موسیقی نیز به نسخه موبایل افزوده می‌شود و برای اطلاع‌رسانی برنامه کنسرت‌ها نیز ساز و کار ویژه‌ای در سایت در نظر گرفته شده که به زودی رونمایی می‌شود.
صاحب امتیاز رادیو پدیده خاطرنشان کرد: بسیار از مخاطبان ما درخواست اپلیکیشن موبایل رادیو پدیده را داشتند که این نوید را می‌دهم که این اپلیکیشن به صورت مالتی پلتفرم تا پایان شهریور رونمایی می‌شود و قطعا یکی از ویژه‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل موسیقی ایران است.
وی در خصوص حوزه محتوایی این رادیو تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته برنامه‌های «شباهنگ» به صورت منظم تولید و پخش شده که با استقبال خوب مخاطبانمان رو‌به‌رو شده است، برنامه رادیویی «استودیو پدیده» نیز اولین قسمتش تولید و پخش شد که آن هم با بازخورد خوب مخاطبان مواجه شد و به‌زودی قسمت دوم آن با ساختاری متفاوت نسبت به قسمت اول به صورت منظم پخش می‌شود و تیم تولید در حال حاضر مشغول تولید هستند.
منصوری در خصوص روبات تلگرام رادیو پدیده نیز بیان داشت: خوشبختانه این روبات با استقبال خوبی رو‌به‌رو شده است که تیم فنی رادیو پدیده هم‌اکنون مشغول کار بر روی آن است و به‌زودی امکانات تازه آن رونمایی می‌شود.
مدیرعامل رادیو پدیده در پایان در خصوص آرشیو قطعات موسیقی رادیو پدیده نیز گفت: به ضرس قاطع می‌گویم که بسیاری از قطعاتی که هم‌اکنون در آرشیو موسیقی رادیو پدیده هست در آرشیو هیچ سایت رایگان پخش موسیقی ایران نیست این آرشیو هر روز در حال تکمیل است و با توجه به درخواست‌هایی که مخاطبان ما می‌دهند در حال تکمیل است.

 

رادیو پدیده،
آمار بازدید : 1,749
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500