ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 3 شهریور 1394 - ساعت 22:25:54
چاپ خبر

آلبوم ١٨ هزار تومانى مرتضى پاشایى به بازار آمد/ دو مسابقه براى طرفداران زنده یاد پاشایى

نشست خبری آلبوم ˝اسمش عشقه˝ با صدای مرتضی پاشایی با حضور عوامل برگزارکننده و اجرایی در سالن چارسو برگزار شد.

آلبوم ١٨ هزار تومانى مرتضى پاشایى به بازار آمد/ دو مسابقه براى طرفداران زنده یاد پاشایى

نشست خبری آخرین آلبوم مرتضی پاشایی با عنوان "اسمش عشقه" عصر سه‌شنبه سوم شهریورماه با حضور شهناز محلوجیان نماینده خانواده پاشایی، رامین بصیرت‏‌نیا مدیرعامل پخش دنیای هنر، معین راهبر تنظیم‎کننده آلبوم، میلاد ترابی تنظیم‎کننده و مهرزاد امیرخانی ترانه‌سرا در سالن چهارسو برگزار شد.

در ابتدای این نشست رامین بصیرت‎نیا تهیه‌کننده و مدیر پخش دنیای هنر در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره جشنواره فیلم و عکس و خاطرات از مرتضی پاشایی پاسخ داد: این جشن به دو بخش تقسیم شده است، بخش نخست عکس و بخش دوم فیلم‎هایی است که قرار است طرفداران مرتضی پاشایی با آهنگ‎های او لب زده و ارسال کنند. در ‌‌نهایت همه این کلیپ‎ها جمع شده و منتشر خواهد شد. به نظر من این اتفاق خاص و حاشیه‎ای نیست بلکه این تلاش‎ها به خاطر مرتضی است زیرا خود او پیش از مرگش این حرکت‏‌ها را دوست داشت. شاید الان رسم نباشد اما از این پس رسم خواهد شد.

رامین‌ بصیرت‌نیا گفت: ۱۰ هزار نسخه از آلبوم مرتضی پاشایی با قیمت ۱۸ تومان عرضه می‌شد ما خواستیم هواداران پاشایی شکل جدیدی از عرضه هنرمند محبوب‌شان را ببینند به نظر من این قیمت خارج از عرف نیست و معاونت هنری وزارت ارشاد هم در قیمت‌گذاری آن نقشی ندارد.

بصیرت‌نیا در ادامه درباره قیمت ١٨ هزار تومانی این آلبوم گفت:‌ این قیمت‌گذاری براساس چارچوبی مشخص اتفاق افتاده است بخشی از این مبلغ صرف بخش تولید سخت‌افزاری این آلبوم شده است و قسمتی از آن هم به دفترچه و ملحقاتی که درون آن است اختصاص داده شده است.

همچنین معین راهبر تنظیم‎کننده این آلبوم در مورد ضعف برخی از قطعات پاسخ داد: تمام وکال‎های این آلبوم صد درصد نبوده و در برخی از ترک‌ها از صدای مصطفی پاشایی استفاده شده است. ما تمام تلاشمان را کردیم تا وکال‎ها را به بهترین شکل ممکن درون قطعه قرار دهیم و امیدوارم که در این کار موفق بوده باشیم.

مهرزاد امیرخانی ترانه‌سرای آلبوم نیز درباره ضعف قطعات گفت: قبول دارم که از نظر کیفیت یک سری اشکال‎ها وجود داشته است، اما مرتضی فرصت نکرده بود ادیت کامل روی قطعات بزند به همین خاطر در بخش میکس و مستر تغییراتی احساس می‌‏شود. درواقع ما انتخاب دومی نداشتیم.

امیرخانی همچنین به دستمزد دریافتی خود برای این آلبوم اشاره کرده و گفت: من و مرتضی از ابتدا مثل دو برادر با هم کار کردیم و تا زمانی که به درآمدزایی درست برسیم بحث پول در میان نبود، اما مبلغی را معین کردیم. خانواده او این مبلغ را نپذیرفتند و پس از آن به یک مبلغ توافقی رسیدیم، اما پس از گرفتن رضایت‌نامه ترانه‎ها از من آن مبلغ هم تغییر کرد و چکی که من در ‌‌نهایت گرفتم با مبلغ توافق شده ۱۱ میلیون اختلاف داشت.

شهناز محلوجیان نماینده تام‏الاختیار خانواده پاشایی و همچنین نویسنده کتاب مرتضی پاشایی در پاسخ به این ترانه‌سرا گفت: حواشی بسیاری دور این آلبوم وجود دارد، هر روز کسی ادعایی دارد، آقای امیرخانی خوشان را شریک سهم‎الارث نامیدند، اما اکنون از چک صحبت می‌‏کنند. من از این اتفاقات خبر نداشتم و از شنیدن آن متعجب شدم به همین خاطر بلافاصله این مسئله را با خانواده پاشایی در میان گذاشته و حل و فصل خواهیم کرد.

مرتضی پاشایی, آلبوم, اسمش عشقه
آمار بازدید : 1,264
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500