ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 8 شهریور 1394 - ساعت 12:15:31
چاپ خبر

نوربخش: جشنواره موسیقی جوان باید مانند ویترین عمل کند

حمیدرضا نوربخش می‌گوید جشنواره جوان باید مانند ویترین عمل کند و بتواند تمام نیروهای هنرمند جوان را به سمت‌وسوی خود جذب کند.

نوربخش: جشنواره موسیقی جوان باید مانند ویترین عمل کند

حمیدرضا نوربخش عضو هیئت انتخاب نهمین جشنواره موسیقی جوان درباره این جشنواره به هنرآنلاین گفت: جشنواره موسیقی جوان مهم‌ترین جشنواره در بخش جوانان است که عرصه رقابت سالمی را میان جوانان عرصه هنر به وجود می‌آورد. در واقع این جشنواره باید مانند ویترین عمل کند و بتواند تمام نیروهای هنرمند جوان را به سمت‌وسوی خود جذب کند. همچنین تلاش کند این اتفاق خوب موسیقایی بین همگان جا بیفتد.

نوربخش ادامه داد: به نظر من تعداد آثار رسیده به جشنواره موسیقی نهم جوان میزان واقعی آواز در کلاس‌های آواز و موسیقی ایرانی نیست و لازم است اطلاع‌رسانی بهتری در این خصوص صورت گیرد. همچنین می‌شود از استادانی كه در بخش آموزش آواز فعال هستند خواسته شود تا شاگردان خود را برای حضور در این جشنواره معرفی كنند تا ما شاهد رقابت جدی‌تر و بهتری در زمینه آواز باشیم.

عضو هیئت انتخاب جشنواره نهم همچنین گفت: البته باید بگویم کسانی هم که امروز در این جشنواره حضور دارند شایستگی کامل را برای حضور دارند، اما شایستگان دیگری هم بودند که می‌توانستند حضورشان در این برنامه به اثبات برسانند.

وی افزود: من بیش از 27 سال است كه معلم آوازم و در تمام این سال‌ها شاگردان خودم و دیگران را دیده‌ام و می‌دانم كه پتانسیل کلاس‌های آواز چه قدر است، اما متأسفانه جشنواره موسیقی جوان به خوبی در میان این هنرجویان جا نیفتاده كه جشنواره‌ای با یك رقابت جدی است از این رو یا مطلع نشده‌اند و یا نخواسته‌اند كه شركت كنند.

مدیرعامل خانه موسیقی در پایان درباره ارزیابی آثار ارسال‌شده هم پاسخ داد: آثار زیادی ارسال شد که برخی خوب بودند برخی هم ضعیف، اما از آنجایی که جان‌مایه موسیقی ساز و آواز است در نتیجه انتظار بیشتری می‌رفت.

نوربخش, جشنواره جوان, ویترین, موسیقی,
آمار بازدید : 1,063
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500