ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 8 شهریور 1394 - ساعت 12:15:31
چاپ خبر

رهبر گروه ارکستر سمفونیک آلمان برای حضور در تهران باید تغییر کند/ سخت گیری‌ها در ممیزی کتاب را حذف کردیم

حسین نوش آبادی گفت: رهبر ارکستر سمفونیک آلمان به لحاظ ملیت و هویت به رژیم صهیونیستی منتسب است. فیلمی که مجوز اکران داشته باشد توقیف نمی‌شود، بلکه تارفع مشکلات توقیف خواهد شد.

رهبر گروه ارکستر سمفونیک آلمان برای حضور در تهران باید تغییر کند/ سخت گیری‌ها در ممیزی کتاب را حذف کردیم

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، حسین نوش آبادی در نشست خبری با خبرنگاران در سالن شورای فرهنگ عمومی با اشاره به حاشیه های ایجاد شده برای سفر ارکستر سمفونیک برلین به تهران گفت: رهبر ارکستر سمفونیک آلمان به لحاظ ملیت و هویت به اسرائیل منتسب است. گروه ارکستر سمفونیک آلمان می تواند با تغییر رهبر گروه می توانند برای حضور در تهران مجددا درخواست بدهند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سخنگوی وزارت ارشاد پیرامون جداشدن بخش بین الملل و داخلی جشنواره فیلم فجر گفت: جدا شدن بخش بین الملل جشنواره از بخش داخلی به منزله حذف آن نیست و هر دو بخش در فاصله زمانی مشخص به رقابت خواهند پرداخت. هیچ فیلمی که تاکنون مجوز اکران گرفته توقیف نخواهد شد، بلکه تا رفع مشکلات توقیف و در صورت اصلاح اکران خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد در پاسخ به سوال دیگری در حوزه کتاب گفت: سخت گیری‌های شخصی و سلیقه‌ای در ممیزی کتاب را حذف کردیم. اعمال سخت گیری‌ها بر اساس قانون است و صدور مجوز برای چاپ کتاب طی ۱۵ تا ۲ماه اعلام می شود.

حسین نوش آبادی, رهبر ارکستر سمفونیک آلمان, تابعیت صهیونیستی, مجوز, اکران,
آمار بازدید : 936
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500