ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - ساعت 15:19:39
چاپ خبر

سعدالله نصیری پس از ۴ سال در زادگاهش به روی صحنه رفت

ه همت حوزه هنری استان کردستان کنسرت سعدالله نصیری با همراهی گروه ژوانا طی دو سانس، یکم و دوم شهریور ماه ۱۳۹۴ در محل پردیس سینمایی بهمن شهرستان سنندج برگزار شد.

سعدالله نصیری پس از ۴ سال در زادگاهش به روی صحنه رفت

نصیری پس از حضوری موفق در فستیوال جهانی موسیقی فولکلور به میزبانی شهر سینای ایتالیا در زادگاه خود به روی صحنه رفت. این جشنواره از ۳۱ تیر تا ۱۲ مرداد ماه برگزار شد و در پایان سعدالله نصیری به عنوان هنرمند برگزیده این جشنواره معرفی گردید. این هنرمند کرد زبان که سابقه برگزاری کنسرت های متعدد در داخل و خارج از کشور و حضور در جشنواره های معتبر در کشورهای فرانسه، یونان، لهستان، آلمان، عراق، ترکیه، سوئد و هندوستان را نیز در کارنامه داشته، در این اجرا قطعاتی از آلبوم های ژوان، دیلان، دیواخ، روژان، پاییز و هه وار و دیوان ۱و۲و۳ را برای مخاطبان خود اجرا کرد.
 
اسماعیل مردانی (نرمه نای)، ایوب ساعدی (ویولن سل)، دیلان نصیری (کمانچه)، آرام نصیری (تنبک)، زانیار حسامی (باغلما و دهل)، فرید زندی (دف) نوازندگانی بودند که در این اجرا سعدالله نصیری (خواننده، شاعر، آهنگساز، نوازنده دیوان) را همراهی کردند.
 
بهنام سالمیانی مدیربرنامه های سعدالله نصیری و تهیه کننده این کنسرت طی گفت و گو با خبرنگار موسیقی پارس ضمن تقدیر از همکاری ریاست حوزه هنری استان کردستان از تدارکات و برنامه ریزی ها برای برگزاری کنسرتهای این هنرمند در شهرهای مختلف خبر داد که این اخبار پس از قطعی شدن متعاقبا از این رسانه اعلام خواهد شد.

سعدالله نصیری, کردستان, ژوانا, پردیس سینمایی,
آمار بازدید : 1,607
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500