ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - ساعت 15:19:39
چاپ خبر

هر اقدامی در زمینه موسیقی صورت گیرد قابل ستایش است / هادی منتظری از نهمین جشنواره موسیقی جوان گفت

هادی منتظری معتقد است؛ جشنواره موسیقی جوان، باید با همكاری وزارت ارشاد و صدا و سیما در سطح وسیع‌تری اطلاع‌رسانی شود تا باعث انگیزه بیشتر جوانان گردد.

هر اقدامی در زمینه موسیقی صورت گیرد قابل ستایش است / هادی منتظری از نهمین جشنواره موسیقی جوان گفت

هادی منتظری پیشکسوت ساز کمانچه و عضو هیئت انتخابی نهمین جشنواره موسیقی جوان گفت: هر اقدامی در زمینه موسیقی صورت گیرد قابل ستایش است و من دست برگزارکنندگان جشنواره موسیقی جوان را می‌بوسم كه باعث شكل‌گیری و رخ دادن چنین اتفاقی شده‌اند.

منتظری ادامه داد: جشنواره‌هایی مثل جشنواره موسیقی جوان بردشان خیلی زیاد نیست به این معنا كه باید همكاری بسیار خوبی بین وزارت ارشاد و صدا وسیما برقرار شود تا با همكاری این رسانه مرتب مراحل برگزاری جشنواره به صورت سراسری اعلام شود. همچنین با کمک رسانه ملی می‌شود كه اجراهای جشنواره‌های قبل نیز نشان داده شود كه هم انگیزه‌ای برای جوانان شود و هم در روند برگزاری جشنواره تغییرات مثبتی ایجاد گردد.

این عضو هیئت انتخاب اضافه کرد: طبیعتا برگزاری چنین جشنواره‌ای بی‌تاثیر در تشویق جوان‌ها برای فعالیت در این عرصه نیست و به نظر من كار بسیار مثبتی است. البته من معتقدم كه نباید از نوجوانان و جوانان شركت‌كننده در جشنواره انتظار كار حرفه‌ای را داشته باشیم چرا كه اینها در سنی هستند كه هنوز به درجه عالی از نوازندگی نرسیده‌اند.

این نوازنده کمانچه در پایان درباره ارزیابی گروه‌های سنی شركت‌كننده در بخش ساز كمانچه این دوره گفت: نوازندگان گروه سنی ج آنقدر قوی نبودند كه انتظار می‌رفت البته خیلی از عزیزان نیز به دلیل اطلاع نداشتن از برگزاری این جشنواره موفق به حضور نشده بودند كه به نظرم باید برای اطلاع‌رسانی جامع‌تر فراخوان این جشنواره در سال‌های آتی تدابیر دیگری را در نظر گرفت.

موسیقی جوان, جشنواره, هادی منتظری, ارشاداسلامی,
آمار بازدید : 1,142
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500