ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : جمعه 13 شهریور 1394 - ساعت 01:16:22
چاپ خبر

«دارکوب» ، «نوکوب» را منتشر می‌کند

گروه دارکوب در جدیدترین فعالیت خود قرار است آلبومی را روانه بازار موسیقی کند.

«دارکوب» ، «نوکوب» را منتشر می‌کند

همایون نصیری با اعلام این خبر به موسیقی فارس گفت: این آلبوم توسط شرکت فرهنگی هنری «صوت آوای هنر» و حمایت شرکت سفیر منتشر می شود و دردسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
وی افزود: در این آلبوم آهنگسازانی همچون حمیدرضا ترکاشوند، رضا کولغانی و علی زندوکیلی آهنگسازی کرده اند که از این میان سه قطعه توسط ترکاشوند، سه قطعه جنوبی توسط کولغاتی و یک قطعه را زندوکیلی ساخته اند.
وی درخصوص همکاران خود در این آلبوم گفت: دارا دارایی، مسعود همایونی، امید حاجیلی، آرش مقدم و آرین ملیکیان اعضای اصلی دارکوب هستند که در کنار نوازندگانی همچون «احسان نی زن» (ویولن)، «هومن نامداری» (ساکسفون)، «حسین شریفی» (ترومبون)، «احسان عبدی پور» (سرنا) و «ابراهیم علوی»(عود) در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. همچنین صمدطالقانی نیر به عنوان مدیر گروه درکنار ما حضور دارد.قرار است این آلبوم تا اواخر شهریور ماه رروانه بازار موسیقی کشور شود.
سرپرست گروه موسیقی دارکوب ادامه داد: «نوکوب» عنوان این آلبوم است که در ادامه کارهای قبلی دارکوب و در واقع یک آلبوم مستقل منتشر می شود.
گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری سال 1386 متشکل از نصیری ، دارا دارایی ، امید حاجیلی ، بابک بروجردی و حبیب مفتاح بوشهر کار خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد.
این گروه تاکنون آثار موفقی را تولید و منتشر کرده است که با استقبال عمومی مواجه شده اند. از این میان می توان به آلبوم موفق «لیوا» اشاره کرد که در همکاری با مهران مدیری و حامد بهداد منتشر شد.

دارکوب,نوکوب,آلبوم نوکوب
آمار بازدید : 1,028
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500