ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 14 شهریور 1394 - ساعت 13:58:48
چاپ خبر

انتقاد کیت ریچاردز از موسیقی رپ و متال:

متالیکا و بلک سبث یک شوخی بزرگ هستند

این‌طور که پیداست کیت ریچلرد هنوز امادگی ندارد کانیا وست را بزرگ‌ترین ستاره راک زنده دنیا بداند.

متالیکا و بلک سبث یک شوخی بزرگ هستند

گفتگوی مفصل نیویورک دیلی با کیت ریچارد این مسئله را نشان می‌دهد. کیت ریچارد در این گفتگو درباره موسیقی رپ، راک و هوی متال اظهار نظراتی کرده است که جالب و خواندنی است. او وقتی از موسیقی رپ صحبت شد با جملات کوتاهی اعلام موضع کرد و گفت: «رپ... زیادی حرف می‌زند و حرفهای کمی برای گفتن دارد» و بعد می‌خندد.

او در بخش دیگری از این گفتگو گفت: «کار قابل توجهی که موسیقی رپ انجام داد این بود که نشان داد چقدر ادم اون بیرون هست که نسبت به تون (tone) ناشنوایی دارند. تنها چیزی که این‌ها نیاز دارند یک بیت درام و ادمی است که روی ان داد و فریاد می‌کند. همین برای خوشحالیشان کافی است... و چه بازار عظیمی برای این ادم‌ها وجود دارد که یک نت را از نت دیگر تشخیص نمی‌دهند»

اما خشم و عصبانیت او تنها موسیقی هیپ هاپ را هدف نگرفت. گیتاریست گروه رولینگ استونز معتقد است بیشتر گروه‌های راک غیر قابل گوش کردن هستند او در بخشی از این گفتگو گفت: «برای من صدایشان مثل یک گرومپ گرومپ کسل کننده است. برای بیشتر گروه‌ها یک سینکوپیشن کاری فرا‌تر از توانشان محسوب می‌شود. صدایی که ان‌ها تولید می‌کنند یک گرومپ گرومپ بی‌انت‌ها است نه از باونس خبری هست نه از لیفت و نه از سینکوپیشن».

کیت ریچارد در مورد موسیقی هوی متال هم البته نقد سازنده‌ای ندارد او در این مصاحبه گفت: «میلیون‌ها ادم در سراسر جهان عاشق متالیکا و بلک سبث هستند، به نظر من ان‌ها یک شوخی درست و حسابی‌اند».

کیت ریچاردز، گیتاریست ۷۱ ساله گروه رولینگ استونز یکی از برجسته‌ترین نوازندگان راک و بلوز دنیاست.

کیت ریچلرد, کانیاوست, متالیکا, رپ,
آمار بازدید : 1,228
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500