ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 15 شهریور 1394 - ساعت 10:42:46
چاپ خبر

کنسرت تابستانه خواننده آلبوم «آلگرو» در سالن میلاد برگزار شد

مروری بر آثار فولک و محبوب «امید حاجیلی» در روزهای پایانی تابستان

«امید حاجیلی» در ادامه روزهای پرکار خود و پس از اجرای زنده در شهر اهواز به پایتخت بازگشت و کنسرتش را در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه برد.

مروری بر آثار فولک و محبوب «امید حاجیلی» در روزهای پایانی تابستان

در این برنامه هم مطابق روال همیشه کنسرت‌های آقای «حاجیلیتو» کارهای اکتیو و شاد حرف اول را می‌زد و باز هم با حضور چهره‌هایی نظیر «محسن شریفیان»، «وحید اسداللهی» و «محمد اسداللهی» رنگ و بوی فولکلوریک در اغلب قطعات این کنسرت جریان داشت. البته طرفداران این خواننده تا حدودی منتظر آلبوم جدید هنرمند محبوبشان هم هستند. یکی از اتفاقات جالب در کارنامه کاری امید حاجیلی این است که اولین و تنها آلبوم او حدود هفت سال قبل به بازار عرضه شد. اما با تک قطعاتی که طی این سال‌ها ارائه کرده همواره در کورس رقابت کنسرت‌ها حضور داشته و اجرای دوازدهم شهریورماه او برای یک ماه دیگر یعنی سیزده مهر تمدید شده است.

حاجیلی در کنسرت دوازدهم شهریورماه خود قطعاتی نظیر «دلبر»، «دلبر سیاه»، «وای وای»، «افتاد»، «ای داد» و «باغ مولوی» و... را اجرا کرد. محسن شریفیان (نی انبان)، سینا پرتوی (درامز)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، حسین شریفی (ترومبون)، سیامک کریم پور (ترومبون)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، علی ضرابی (ترومپت)، مرتضی کریمی (عود)، وحید اسدالهی، محمد اسدالهی و رضا اسدالهی (نقاره و گارمون)، آرش صمیمی (نی و ساکسوفون )، محسن خاش (پرکاشن) و احسان امیدی (گیتارباس) اعضای ارکستر به سرپرستی «انوشیروان تربتی» (کیبورد) روی استیج حضور داشتند.

«علی زندوکیلی»، «مجید مظفری»، «نیکی مظفری»، «علیرام نورایی»، «بهروز پرتوی»، «مهدی ماهانی»، «سینا شعبانخانی»، «حمیدرضا پگاه»، «سحر کاشمری» و «ساناز کاشمری» هم مهمانان ویژه کنسرت امید حاجیلی بودند.

امیدحاجیلی, حاجیلیتو, امروز, آلگرو,
آمار بازدید : 1,288
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500