ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 16 شهریور 1394 - ساعت 12:41:05
چاپ خبر

بازیگری را همواره در نقش یک خواننده ادامه می‌دهم/ رضا یزدانی درباره انصراف از فیلم کیمیایی می‌گوید

رضا یزدانی ضمن تایید قرارداد بازی در فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت، به دلیل اینکه این نقش از واقعیت کار هنری‌ام دور نیست، آن را پذیرفتم.

بازیگری را همواره در نقش یک خواننده ادامه می‌دهم/ رضا یزدانی درباره انصراف از فیلم کیمیایی می‌گوید

رضا یزدانی خواننده و نوازنده موسیقی درباره پیشنهادهای بازیگری‌اش در این چند ماه اخیر به هنرآنلاین گفت: حتماً شنیده‌اید که در این مدت پیشنهادهای زیادی برای بازی در چند فیلم به من شده است. اگرچه بازیگری را دوست دارم اما قطعاً نقش‌هایی در فیلم‌ها می‌پذیرم که به نوعی به حرفه‌ام خوانندگی و نوازندگی بر می‌گردد.

وی درباره حضور خود در فیلم "آه ای عبدالحلیم" احسان عبدی‌پور بیان کرد: قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرده‌ام. چرا که داستان این فیلم درباره یک گروه موسیقی است که من نقش یک خواننده راک را بازی می‌کنم. اتفاقاً این نقش خیلی به واقعیت کار هنری‌ام نزدیک است.

یزدانی با اشاره به مضمون این فیلم که روایت یک داستان اجتماعی است، گفت: در این فیلم داستانی اجتماعی روایت می‌شود که مرتبط با یک گروه موسیقی جنوبی است. قرار است در این گروه نیز لحن جنوبی در اجراهایم داشته باشم.

وی با اشاره به ضبط موسیقی این فیلم عنوان کرد: به دلیل اینکه مضمون فیلم برگرفته از یک گروه موسیقی جنوبی است، کارهای تحقیق و پژوهش درباره موسیقی این کار را پیش از فیلمبرداری فیلم آغاز خواهم کرد.

یزدانی درباره ایفاگری نقش‌های خود در عرصه سینما گفت: من با هنرسینما بیگانه نبوده‌ام و هر بازی هم که در فیلم‌های سینمایی انجام داده‌ام، براساس هنر خوانندگی و نوازندگی‌ام بوده است. در نتیجه فکر می‌کنم ترسی از ایفا کردن این نقش هم نداشته باشم.

این خواننده راک موسیقی ایران درباره عدم همکاری خود با پروژه "معکوس" به کارگردانی پولاد کیمیایی گفت: فیلمبرداری فیلم "معکوس" زمانی آغاز شد که من درگیر برگزاری کنسرت‌ها در پیش از ماه محرم و صفر بودم. به همین دلیل همزمانی فیلمبرداری این فیلم با کنسرت‌هایم باعث شد تا از نیمه‌های ابتدایی فیلمبرداری انصراف بدهم. لازم است بگویم که بازی در فیلم "آه ای عبدالحلیم" هم بعد از اجراهای کنسرتم و در ماه محرم و صفر خواهد بود.

به تازگی از این خواننده راک آلبومی به نام "نوستالژی" که تصویری است منتشر شده است.

آمار بازدید : 878
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500