ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 13:59:56
چاپ خبر

شهرام شکوهی تا نفس داشت خواند

شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ روز جمعه با استقبال گسترده مخاطبینش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

شهرام شکوهی تا نفس داشت خواند

شکوهی در این کنسرت به سرپرستی و رهبری ارکستر امیرحسین کاشانیان قطعاتی از سه آلبوم "مدارا"، "کولی عشق" و "تا نفس هست" و تک‌آهنگ‌هایش را در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا کرد.

شکوهی در دقایق ابتدایی این کنسرت دو قطعه "کولی عشق" و "وای از هوس" را اجرا و بعد با هوادارانش خوشامدگویی کرد و گفت: طبق روال همیشه سعی می‌کنیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار برایتان اجرا کنیم.

بعد از پایان صحبت‌های شکوهی قطعه "از دست تو دلگیرم" حال و هوای سالن را تغییر داد.

قطعه بعدی که توسط شکوهی اجرا شد "مدارا" نام داشت، قطعه‌ای که خواننده آن معتقد است اجرایش بسیار نفس‌گیر است و شکوهی در پایان آن با تحریرهای بلند و طولانی به سبک خودش، حاضران را وادار کرد او را تشویق کنند.

تعدادی از قطعات اجرا شده همراه با نماهنگ‌هایی مربوط به آن قطعه بود، اما این نماهنگ‌ها جذابیت چندانی در طراحی، اجرا و حتی پخش نداشت و تأثیر چندانی در به وجد آوردن مخاطبان نداشت.

این خواننده در ادامه اجرا سعی کرد با اجرای پیاپی چند قطعه شاد و پرانرژی نگذارد هیجان حاضران در سالن فروکش کند و علاقه‌مندانش هم با او همراهی کردند و با شنیدن ابتدای قطعه: "می‌ترسم تنها شم" به وجد آمدند و با او همخوانی کردند. اجرای این قطعه یکی از احساسی‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های کنسرت شکوهی بود و وقتی چهره کاشانیان در حال نواختن گیتار روی آل ای دی سالن به نمایش درآمد، چشمان بسیاری از حاضران نمناک شد.

بعد از این قطعه شهرام شکوهی سه قطعه شاد و پرهیجان را پشت سر هم اجرا کرد تا حال و هوای سالن میلاد را عوض کند.

قطعه "اسیر" از آخرین قطعاتی بود که در این شب اجرا شد تا دوستداران این قطعه که در طول برنامه بارها آن را درخواست کرده بودند با آن همخوانی کنند.

شکوهی مدام نگران کمبود زمان برای اجرای تمام قطعات کنداکتور برنامه‌اش بود، اما به خواست مردم دو قطعه را دو بار اجرا کرد.

نیما غفاری (درامز)، رامبد رفعت (گیتاربیس)، سام میرزایی (گیتار اسپانبش)، میعاد شهابی (گیتار اسپانیش)، عادل فلاح (کیبورد)، عماد لاریجانی (کیبورد)، مهدی پاشا (پرکاشن) و امیرحسین کاشانیان (سرپرست و رهبر ارکستر) به عنوان نوازنده‌های گروه در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

شهرام شکوهی, تانفس هست, میلاد, نمایشگاه, بین المللی,
آمار بازدید : 992
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500