ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 13:59:56
چاپ خبر

زالی: رسیدگی به وضعیت سلامت هنرمندان نیازمند ساز و کار مناسب است

دکتر علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به مذاکرات با خانه موسیقی ابراز امیدواری کرد: با همکاری خانه موسیقی و سازمان نظام پزشکی در آینده نزدیک ساز و کار مناسبی جهت رسیدگی به وضعیت درمانی هنرمندان تدوین شود.

زالی: رسیدگی به وضعیت سلامت هنرمندان نیازمند ساز و کار مناسب است

به گزارش هنرآنلاین: به نقل از خانه موسیقی، دکتر علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به موضوع بیماری محمدرضا شجریان و با آرزوی شفای عاجل برای ایشان گفت: حداقل کاری که باید برای هنرمندان شاخص انجام شود بستر سازی و تسهیلات مناسب در زمینه بهداشت و درمان آنهاست چرا که این عزیزان جزو سرمایه های ملی کشور به شمار می روند و نباید دغدغه ای در خصوص مراجعه به مراکز بهداشتی و بیمارستان ها داشته باشند.

دکتر زالی که اخیرا به عیادت استاد شجریان رفته و از نزدیک در جریان مداوای استاد قرار گرفته در ادامه افزود: تیم پزشکی و درمانی استاد بسیار مجرب بوده و وضعیت جسمانی استاد را تحت کنترل کامل دارند و امید واریم به زودی ایشان بهبودی کامل بیابند.

این متخصص و جراح مغز واعصاب در پایان با اشاره به مذاکرات قبلی با خانه موسیقی ابراز امیدواری کرد که با همکاری خانه و سازمان نظام پزشکی در آینده نزدیک سازو کار مناسبی جهت رسیدگی به وضعیت درمانی هنرمندان تدوین شود. 

دکتر, علیرضازالی, سلامت, نظام پزشکی,
آمار بازدید : 910
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500