ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 14:32:41
چاپ خبر

آهنگی ضدنازی در آلمان پرفروش‌ترین آهنگ شد

آهنگی ضدنازی که ۲۲ سال پیش در آلمان پرفروش شده بود بار دیگر در صدر فهرست پرفروش‌ترین آهنگ های آلمانی قرار گرفته است.

آهنگی ضدنازی در آلمان پرفروش‌ترین آهنگ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، در حالی که بحران پناهجویان در آلمان و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا در صدر خبرهاست و اعتراض راستگرایان آلمانی به حضور پناهجویان سوری بالا گرفته است، آهنگی ضدنازی که ۲۲ سال پیش در آلمان پرفروش شده بود، اکنون در صدر فهرست پرفروش ترین آهنگ های آلمانی قرار گرفته است.

«فریاد برای عشق» کاری از گروه پانک آلمانی Die Arzte (دکترها) در سال ۱۹۹۳ و در واکنش به ظهور نئونازی ها در آلمان و اعتراضشان به مهاجرت پناهجویان در طول جنگ یوگسلاوی ساخته شده بود.

گرهارد تورگس، معلم موسیقی ۴۶ ساله آلمانی با راه انداختن کمپین آنلاین علیه اعتراضات نئونازی ها، این آهنگ را در وب‌سایتش قرار داد که با استقبال زیاد کاربران روبه رو شد.

در حال حاضر علاوه بر صدرنشینی این آهنگ در فهرست پرفروش ترین آهنگ های آلمان، این آهنگ رکورد بیشترین دانلود در طول یک هفته را نیز شکسته است.

در این آهنگ که درباره فاشیست جوانی است که از دوستی و محبت هراس دارد، چند بار این عبارت تکرار می شود: خشونت تو فقط فریادی در سکوت برای عشق است،...ای عوضی! چکمه های جنگی تو آرزومند محبت‌اند... هیچ گاه نیاموختی حرفت را درست بزنی. والدینت هرگز برای تو وقت نداشتند.

گروه سازنده این آهنگ گفته اند که بخشی از درآمد حاصل از فروش آن را به خیریه خواهند بخشید.

ضد, نازی, آلمان, پرفروش,
آمار بازدید : 1,156
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500