ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 16:00:03
چاپ خبر

پس از چهار سال آلبوم وحید خراطها با همکاری مجید خراطها منتشر می شود

موسسه خیریه «مهر آیین» در راستای خدمت رسانی عاطفی به کودکان سرطانی ، عصر روز پنج شنبه نوزدهم شهریور ماه سال جاری ، جشن بزرگ آرزوهای کودکان را در مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی بیمارستان مفید برگزار کرد.

پس از چهار سال آلبوم وحید خراطها با همکاری مجید خراطها منتشر می شود

در این جشن تعدادی از هنرمندان سینما و ورزشکاران حضور داشتند و «وحید خراطها» هم برای حمایت از کودکان سرطانی به اجرای قطعات خود پرداخت.

در اواخر این مراسم ، وحید خراطها با تشویق حضار به روی صحنه آمد و قطعات کوچه ، زیاد بال و پرت دادم ، هنوز خالیه جات و یک قطعه از آلبوم جدیدش که به زودی روانه بازار خواهد شد را به صورت زنده اجرا کرد.

حواشی این اجرا :

در هنگام اجرای پلی بک قطعه ی «کوچه» ، قطع صدای موسیقی برای دوبار باعث ناراحتی وحید خراطها شد. پس از این اتفاق خراطها اعلام کرد که قطعه ی بعدی را که یکی از قطعات آلبوم جدیدشان است را به صورت زنده اجرا خواهد کرد.

پس از اجرای قطعه ی دوم ، «علی کربلایی» مجری برنامه از خراطها در مورد انتشار آلبوم جدیدشان پرسید که خراطها گفت: «چهار سال هست که قرار است آلبوم من پخش شود و انشاالله بزودی و طی یکی دو ماه آینده روانه بازار خواهد شد.»

وی در ادامه درمورد آلبوم جدید خود اضافه کرد: «بیشتر آهنگ ها و تنظیم ها و ۹۰ درصد از ترانه های این آلبوم را برادر عزیزم مجید خراطها انجام داده است. ضمن اینکه اگر باز هم مشکلی پیش نیاید ۲۴ شهریور ، آلبوم جدید مجید خراطها منتشر خواهد شد.»

در پایان مراسم و پس از برگزاری مسابقه برای کودکان ، یک گروه موسیقی به روی سن آمدند و قطعات خاطره انگیز منتظرت بودم ، الهه ناز و نازنین مریم را اجرا کردند.

وحیدخراطها, مجیدخراطها, البوم, خیریه, مهرایین,
آمار بازدید : 1,086
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500