ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 23 شهریور 1394 - ساعت 13:42:15
چاپ خبر

برنامه «من و سازم» میزبان «پیتر پیرحسینلو» می‌شود

مؤسسه فرهنگی هنری آپ‌آرت‌مان در دومین برنامه از مجموعه برنامه‌های موسیقی «من و سازم» غروب جمعه ۲۷ شهریور میزبان پیتر پیرحسینلو خواهد بود.

برنامه «من و سازم» میزبان «پیتر پیرحسینلو» می‌شود

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، پیرحسینلو در این اجرا تحت عنوان«سیگنال» مجموعه‌ای از تجربیاتش را در قالب صدا و موسیقی عرضه می‌کند. وی با استفاده از ساز، کامپیوتر و ابزارهای الکترونیکی سعی در به اشتراک گذاشتن فضای ذهنی خود با مخاطبان خواهد داشت.

این اجرا تحت تاثیر موسیقی تجربی، موسیقی محلی ایران، هنر بداهه و نقاشی انتزاعی خواهد بود و برای علاقه مندان به موسیقی مدرن فرصت خوبی است تا در این اتفاق تازه و منحصربه فرد سهیم باشند.

«من و سازم» مجموعه برنامه‌های حوزه موسیقی مؤسسه آپ‌آرت‌مان است که توسط گروه خلاق فیل ایده‌پردازی، طراحی و اجرا می‌شود. برنامه‌هایی که هدف اصلی آنها به اشتراک گذاشتن تجربه‌های شخصی نوازنده‌ها و موسیقیدان‌هاست. تجربه‌هایی که کمتر در کنسرت‌ها و اجراهای رسمی دیده و شنیده می‌شوند و ارزش‌های هنری خاص خود را دارند. تجربه‌هایی که مبنای خلاقیت موسیقیدان‌ها به شمار می‌روند. مؤسسه آپ‌آرت‌مان در تلاش است مجموعه برنامه‌های «من و سازم» را هر هفته جمعه‌ها به شکل مستمر برگزار کند.

این برنامه با بلیت 30 هزار تومانی در ساعت‌ 21 روز جمعه27 شهریور برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره 88860439 تماس گرفته یا به کتابفروشی و فروشگاه گاندو واقع در خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 48 مراجعه کنند.

من وسازم, پیترپیرحسینلو, جمعه, 27شهریور,
آمار بازدید : 1,111
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500