ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 13:50:26
چاپ خبر

پنج‌شنبه – ۲۶ شهریور ماه- در شهر کتاب فرشته

افشارستان ۲ پنج‌شنبه رونمایی می‌شود

آیین رونمایی آلبوم «تا رهایی» - افشارستان ۲- آخرین تجربهٔ موسیقایی «میلاد درخشانی» پنج‌شنبه – ۲۶ شهریور ماه- در شهر کتاب فرشته انجام خواهد شد.

افشارستان ۲ پنج‌شنبه رونمایی می‌شود

درخشانی در این اثر از موسیقی دستگاهی ایرانی با نگاهی جدید بهره گرفته و شامل هفت آهنگ بی‌کلام به نام‌های تنهایی، تا رهایی، سفر، اشک را زیست، اینجا میا تو هم افسرده می‌شوی، مکاشفه قبل از طوفان و از تو تا من سکوت است. این اثر پنجنشبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۷- با حضور هنرمندان و نوازندگان اثر در شهرکتاب فرشته به آدرس تجریش، خیابان شهید دربندی، نرسیده به چهارراه حسابی شماره ۳۲ برگزار می‌شود.

ساخت این اثر از اواخر سال ۱۳۹۳ آغاز شد. افشارستان ۱ پیش از این در سال ۸۶ عرضه شده بود و حالا این آلبوم توسط شرکت کوک منتشر و عرضه می‌شود. در این اثر رضا تاجبخش (کیبورد)، پدرام درخشانی (سنتور)، آرش سعیدی (باس)، ایلیار خسروی (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد)، آرون حسینی (سازهای الکترونیک) و خودش نیز تار و گیتار و سازهای کوبه‌‌ای نواخته است. همچنین گرافیک این آلبوم، اثر «علیرضا نبئی» است. به احتمال فراوان کنسرت‌‌های این اثر نیز بعد از ماه‌‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد. میلاد درخشانی پیش از این سه آلبوم بی‌ کلام به نام‌‌های «افشارستان»، «هیچم خبر از هیچ» و «سرخوش» را منتشر کرده است.

افشارستان2, تا رهایی, میلاد درخشانی, شهرکتاب فرشته,
آمار بازدید : 953
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500