ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 19:35:49
چاپ خبر

«برمی‌گردم» پیام صالحی در بازار موسیقی

آلبوم مستقل خواننده گروه آریان منتشر شد

پیام صالحی بعد از انحلال گروه آریان، با آلبومی مستقل به دنیای موسیقی بازگشت و «برمی‌گردم» را روانه بازار موسیقی کرد.

آلبوم مستقل خواننده گروه آریان منتشر شد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، آلبوم «برمی‌گردم» 14 قطعه دارد و ترانه‌های آن را یاحا کاشانی، شراره فرنژاد و مهرزاد امیرخانی، ترانه سرا و دوست مرتضی پاشایی سروده‌اند. آهنگ‌های این آلبوم را آهنگسازانی چون مازیار فلاحی، بابک جهانبخش، ماهان بهرام‌خان، میلاد ترابی، شراره فرنژاد، یاحا کاشانی، انوشیروان تقوی، پیام هوشمند، پیام صالحی و سینا شعبان خانی ساخته‌اند و تنظیم قطعات را شهاب اکبری، حامد برادران، انوشیروان تقوی، پیام هوشمند، کوشان حداد و میلاد ترابی بر عهده داشته‌اند.

فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، مهران فرشباف، مسعود همایونی، هومن نامداری، پیام طونی، اشکان موسوی، کیان دارات، پیام صالحی و حامد برادران نیز با گیتار کلاسیک، ویولن، ساکسفون، گیتار الکتریک، آکاردئون، پرکاشن و بوزوکی در «برمی گردم» به نوازندگی پرداخته‌اند.

پیام صالحی که در نوجوانی سنتور را نزد آزیتا حاجیان، شاگرد فرامرز پایور فرا گرفته، سپس پیانو و آواز و در نهایت گیتار را نیز آموخته و در دوران سربازی در کرمانشاه با علی پهلوان آشنا شده، آشنایی‌ای که به تشکیل گروه آریان انجامید. اما پیام صالحی بعد از انحلال گروه آریان، با آلبومی مستقل به دنیای موسیقی بازگشت و «برمی گردم» را روانه بازار موسیقی کرد.

پیام صالحی, گروه آریان, برمیگردم, موسیقی,
آمار بازدید : 1,142
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500