ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 20:21:06
چاپ خبر

ناظری : نمی دانم اجرای شعر و موسیقی فاخر چه مشکلی می تواند داشته باشد؟

با مخالفت برخی از مسولان شهر تبریز، کنسرت « شهرام ناظری » لغو شد. قرار بود ،گروه «مولوی»_ در روز شعر و ادب فارسی و همچنین بزرگداشت « شهریار »_همراه جناب شوالیه حضور داشته باشند و اشعاری از دیوان شمس تبریزی و شهریار، داخل سالن«صدرا»واقع در این شهر برگزار شود.

ناظری : نمی دانم اجرای شعر و موسیقی فاخر چه مشکلی می تواند داشته باشد؟

اما علی رقم تمام تلاش ها برای گرفتن مجوز و حتی صدور مجوزهای لازم، در کمال ناباوری این اتفاق به وقوع نپیوست . با وجود  لغو شدن برخی کنسرت های اخیر هم بعید به نظر می رسید این کنسرت لغو شود چرا که  برگزاری کنسرت او و «حافظ ناظری» در تهران باعث به وجود آمدن نوعی راحتی خیال برای طرفداران او شده بود .اما این کنسرت که قرار بود در پنجشنبه ی این هفته شکل بگیرد ملغا شد تا اجرای دوم مهرماهِ «ناگفته »ی ناظریها  نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد .

«شهرام ناظری» در این خصوص گفت:نمی دانم اجرای شعر و موسیقی  فاخر چه مشکلی می تواند ایجاد کند که عده ای برای لغو کردن آن تلاش کردند.قرار بود در این اجرا اشعاری از دیوان شمس تبریزی و شهریار خوانده شود.مطمئن باشید رخ دادهای این چنینی ضربه ی بزرگی به موسیقی  و همچنین فرهنگ و هنر یک کشور می زند.

در چند ماه اخیر شاهد لغو کنسرتهای خواننده های متعددی در تهران و خصوصا شهرستانها بودیم  که واکنش مخاطبان و حتی عوامل موسیقی را در بر داشته است.

با این وجود ، ناظری دوم شهریور به همراه «حافظ ناظری» در تالار وزارت کشور  اجرایی خواهد داشت؟!علاوه بر این «شهرام ناظری»با گروه مولوی در دومین جشنواره ی موسیقی تهران به روی صحنه خواهد رفت؟!

 

شهرام ناظری, حافظ ناظری, ناگفته ها, گروه مولوی, شهریار,
آمار بازدید : 1,058
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500