ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 27 شهریور 1394 - ساعت 12:18:55
چاپ خبر

«محمدرضا گلزار» به عرصه موسیقی باز می‌گردد

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس که فعالیتهای موسیقایی نیز داشته است، در گفتگو با «موسیقی ما» از بازگشت به عرصه موسیقی و برنامه‌ریزی برای فعالیت جدی در این زمینه خبر داد.

«محمدرضا گلزار» به عرصه موسیقی باز می‌گردد

این هنرمند صاحب‌نام، در آغاز دور جدید فعالیتهایش، تک آهنگ جدیدی با فضایی پرانرژی منتشر کرده است. این قطعه ی ریتمیک «چه خوبه دنیامون» نام دارد و موزیسین های سرشناسی در تولید آن نقش داشته‌اند.
 
محمدرضا گلزار ضمن انتشار این اثر، اظهار داشت: «قصد دارم با برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای فعالیتهای موسیقایی ام را دنبال کنم. بر این اساس به زودی با همکاری افراد کاربلد تک‌آهنگهایی تولید و منتشر خواهم کرد و پس از آن برای انتشار آلبوم رسمی تصمیم گیری خواهم کرد.»
 
این هنرمند افزود: «همچنین به زودی در تهران روی استیج خواهم رفت و پس از آن تور کنسرتهایم در شهرستانها را برگزار خواهم کرد تا همزمان با ارائه آثار جدید، از نزدیک با مخاطبانم دیدار کنم.»
 
گلزار اجراهای زنده‌اش را همراه با گروهی به سرپرستی «پیمان عیسی زاده» برگزار می‌کند. اطلاع‌رسانی درباره کنسرتهای این چهره به زودی از طریق «موسیقی ما» صورت خواهد گرفت.
 
رضا گلزار پیش از این از اعضای گروه آریان بود و پس از جدایی از این گروه و ورود به سینما، فعالیت موسیقایی اش را به صورت مستقل دنبال کرد. کنسرت «ریزار» و تک آهنگ «روز برفی» با همراهی مرتضی پاشایی از جمله فعالیتهای وی در این عرصه هستند.
 

قطعه «چه خوبه دنیامون» با صدای «محمدرضا گلزار»، ترانه «علی آریا» و تنظیم «امیر عرشیا» ساخته شده است. «مسعود همایونی» و «یاشار خسروی» در این قطعه به ترتیب عنوان نوازنده گیتار الکتریک و ساکسفون همکاری کرده‌اند و میکس و مسترینگ قطعه را «محمد فلاحی» انجام داده است.

عکس کاور این اثر از «کیوان فرد» است و «بهرنگ نامداری» طراحی آن را بر عهده داشته است.

محمدرضاگلزار, بازیگر, خواننده, سوپراستار,
آمار بازدید : 1,227
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500