ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 27 شهریور 1394 - ساعت 12:29:57
چاپ خبر

محمد قلی‌پور: مهرماه در تهران روی صحنه می‌روم

«محمد قلی‌پور» یکی از خواننده‌هایی است که طی یک سال اخیر برنامه منظمی در زمینه انتشار تک قطعه خود داشته و تا کنون آثار متعددی را در فضای مجازی منتشر کرده است.

محمد قلی‌پور: مهرماه در تهران روی صحنه می‌روم

«صبوری»، «به یادت بیار»، «چه خوبه» و «تحمل کن» از جمله آثاری است که تا کنون با صدای این خواننده شنیده شده است. او چندی پیش همزمان با ایام ولادت امام رضا(ع) قطعه «حصار عشق» را منتشر کرد و اخیرا هم قطعه «حسرت» را  در اختیار مخاطبان قرار داد. برای اطلاع از جدیدترین فعالیت‌های محمد قلی پور دقایقی را با او هم کلام شدیم که این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

این خواننده در ابتدا گفت:«آلبوم من در مرحله صدور مجوز ارشاد است و فکر می‌کنم تا اواخر شهریورماه روانه بازار شود. این اثر شامل یازده قطعه است. چند قطعه به آهنگسازی و تنظیم آقای «محمد پورجعفری» تولید شده دو قطعه اثر آقای «محمد کلهر» است. آهنگسازی و تنظیم دو قطعه اثر آقای «امیر سینکی» و یک قطعه هم برای آقای «محمد پسندیده» است. ترانه‌سرای ده قطعه خانم «معصومه رضایی‌زاده» هستند و یک اثر هم توسط آقای «نوید علاسوند» سروده شده است. اغلب تک قطعاتی که این چند وقت منتشر کردم در آلبوم وجود دارد و سه قطعه جدید هستند. چندی پیش قطعه «حصار عشق» را در ایام ولادت امام رضا(ع) منتشر کردم. به تازگی هم اثر «حسرت» با صدای من منتشر شده است.»

او در ادامه افزود:«من روی ملود‌ی‌های قطعات خودم حساسیت زیادی دارم که متفاوت باشد. اگر به قطعاتی که با صدای من منتشر شده نگاه کنید متوجه می‌شوید که هیچکدام شبیه یکدیگر نیستند. به دلیل اینکه خودم اعتقاد دارم کارها یکنواخت نباشند و در فضاهای مختلف کار داشتیم. قطعات جدیدی که هنوز منتشر نکرده‌ام هم شامل آثار اسلو و ترنس می‌شود. موزیک ویدئوی یکی از کارها هم آماده شده که به زودی ارائه خواهم کرد.»

محمد قلی پور از آلبوم دیگری که در دست تولید دارد هم اینگونه سخن گفت:«در حال جمع آوری ترانه هستیم و به احتمال زیاد از آبان و آذرماه، تولید آلبوم جدید را با قطعات جدید آغاز خواهیم کرد و انتشار آن اثر به سال 95 موکول می‌شود.»
او نهایتا درباره اجرای زنده هم اعلام کرد:«به دنبال مجوز کنسرتم هستم و احتمالا مهرماه در تهران روی صحنه بروم و دلیل انتشار این آلبوم بیشتر بابت همان اجرای زنده است. به تازگی اعضای گروه دور هم جمع شده اند و چند جلسه تمرین هم داشتیم. درخواست مجوز کنسرت به ارشاد ارائه شده است. تاریخ پیشنهادی ما برای نهم یا شانزدهم مهرماه است و در صورت صدور مجوز حتما اولین کنسرت را در تهران برگزار می‌کنیم. در این برنامه پانزده قطعه اجرا خواهیم کرد که شامل آثار آلبومم و پنج یا شش قطعه جدید می‌شود. محل برگزاری برنامه هم یا سالن «ایوان شمس» یا سالن «کوروش» خواهد بود که برای دو سانس مشغول برنامه ریزی هستیم.» 

تک اهنگ, دانلود, محمدقلی پور, اهنگ جدید,
آمار بازدید : 1,204
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500