ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 28 شهریور 1394 - ساعت 14:53:18
چاپ خبر

کیت ریچارد و دیوید گیلمور همزمان آلبوم جدیدشان را منتشر کردند

«Crosseyed Heart» نام آلبوم جدید کیت ریچارد (Keith Richards) گیتاریست گروه رولینگ استونز است که امروز 18 سپتامبر بر اساس اعلام قبلی، منتشر شد.

کیت ریچارد و دیوید گیلمور همزمان آلبوم جدیدشان را منتشر کردند

آلبوم سومین آلبوم استودیویی سولوی این موزیسین صاحب نام موسیقی راک است که بعد از آلبوم «مجرم اصلی» (Main Offender) در سال 1992 اولین آلبوم سولو و استودیویی او محسوب می‌شود. کیت ریچارد در مجموع سه آلبوم استودیویی سولو در کارنامه کاری خود دارد که اولین آن‌ها، آلبوم «حرف زدن آسان است» (Talk Is Cheap) در سال 1988 منتشر شده است.

آلبوم جدید او همچون دو آلبوم قبلی محصول همکاری او با گروه شخصی‌اش X-Pensive Winos است. اولین تک‌آهنگی که از این آلبوم منتشر شد «دردسر» (Trouble) نام دارد که در 17 جولای امسال منتشر شد. «Crosseyed Heart» شامل شانزده قطعه و حدود 58 دقیقه است. نورا جونز (Norah Jones)، دختر راوی شانکار فقید نیز در این آلبوم حضور دارد، او در یکی از قطعه‌های این آلبوم به نام «توهم» (Illusion) با ریچاردز هم‌خوانی می‌کند.

«Rattle That Lock» نام آلبوم جدیدی است که از دیوید گیلمور (David Gilmour) خواننده گروه راک پینک‌ فلوید می‌شنویم. دیوید گیلمور خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده گیتار آهنگساز  که چندی پیش اعلام کرد کار گروه پینک‌فلوید برای همیشه پایان یافته و هرگز به یکدیگر بازنخواهند گشت نیز سال‌ها است حرفه‌ی شخصی خود را دنبال می‌کند و تا کنون به همراه آلبوم جدیدش چهار آلبوم سولوی استودیویی  منتشر کرده‌است. اولین آلبوم او در سال 1978 به نام خودش «دیوید گیلمور» منتشر شد و بعدها در سال 1984 و 2006 نیز آلبوم‌های منتشر کرد.

با این حساب «Rattle That Lock» چهارمین آلبوم استودیویی این موزیسین بریتانیای در کارنامه کاری انفرادی‌اش محسوب می‌شود که توسط کمپانی کلمبیا منتشر می‌شود. این آلبوم 51 دقیقه‌ای شامل ده قطعه است و سه قطعه از آن بدون کلام هستند غالب ترانه‌ها توسط پولی سایمون(همسر روزنامه نگارش)  نوشته شده‌اند و یک ترانه نیز نوشته گیلمور است. آهنگسازی قطعات نیز همگی کار گیلمور هستند و تنها در قطعه عنوان این آلبوم یعنی «Rattle That Lock» موزیسین و صدابردار فرانسوی به نام Michaël Boumendil او را همراهی کرده‌است. در فاصله کوتاهی پس از انتشار آلبوم تور کنسرت‌هایش هم آغاز خواهد شد.
 

کیت ریچارد, دیویدگیلمور, آلبوم موسیقی, راک,
آمار بازدید : 1,250
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500