ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 شهریور 1394 - ساعت 19:28:32
چاپ خبر

تازه ترین اظهارات سخنگوی وزارت ارشاد درباره‌ی موسیقی کشور

شانزدهمین نشست خبری «حسین نوش‌آبادی » سخنگوی وزارت ارشاد صبح امروز با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد.

تازه ترین اظهارات سخنگوی وزارت ارشاد درباره‌ی موسیقی کشور

سخنگوی وزارت ارشاد در این مراسم با اذعان به اینکه تدوین شیوه‌نامه موسیقی خیلی به درازا کشیده است گفت: «پیش‌نویس این شیوه‌نامه آماده شده و حتی نسخه‌های آن برای بررسی به دو نهاد مربوطه یعنی وزارت ارشاد و نیروی انتظامی نیز تحویل داده شده است پس کار مسکوت نیست و در حال پیگیری است. بعد از حل موارد اختلافی و اصلاحاتی که احتمالا مورد نیاز باشد کار نهایی می‌شود.»

او به لغو کنسرت شهرام ناظری در تبریز گریزی زد و در این باره توضیح داد: «تا جایی که ما اطلاع داریم برای اجرای کنسرت این خواننده در تبریز مجوزی صادر نشده بوده که بحث لغو مجوز مطرح باشد اما امکان اجرای موسیقی و اجرای کنسرت ناظری در حال پیگیری است و صدور مجوز انجام خواهد شد. ناظری معمولا اجراهای بی‌حاشیه و کم‌حاشیه دارد و فکر نمی‌کنم مشکل و مخالفتی برای برگزاری کنسرت او وجود داشته باشد.»

فستیوال موسیقی تهران که اجرای آن به خانه موسیقی سپرده شده بود از دیگر موضوعات مورد بحث در حوزه موسیقی در این نشست بود. نوش‌آبادی در این باره گفت: «فستیوال موسیقی تهران که قرار است با همکاری خانه موسیقی برگزار شود در حال اجرایی شدن و پیگیری است اما شبهات و مسائلی برای هیات مدیره خانه موسیقی به وجود آمد که امیدواریم هر چه زودتر حل شود. ما اعتقاد داریم همه نهادهای دولتی و غیردولتی که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنند باید خیلی شفاف و بر اساس ضوابط و آیین‌نامه مشخصی برنامه‌های خود را به پیش ببرند تا بهتر بتوانند وظایف خود را به عنوان یک مجمع صنفی ایفا کند. ما مانع از انجام فعالیت خانه موسیقی نخواهیم بود اما ابهامات مطرح شده درباره هیات مدیره این نهاد باید برطرف شود.»

سخنگوی وزارت ارشاد درباره واگذاری جشنواره موسیقی فجر به خانه موسیقی هم افزود: «شبهه‌ای که قبلا مطرح شده بود مبنی بر اینکه قرار است اجرای جشنواره موسیقی فجر تماما به خانه موسیقی واگذار شده و اداره کل موسیقی مسئولیت اصلی را ندارد از بین رفته. مدیرعامل خانه موسیقی هم به عنوان شخص حقیقی در برپایی این جشنواره حضور خواهد داشت نه حقوقی. مشکل خاصی درباره اداره جشنواره موسیقی فجرنیست.»

سخنگو, وزارت ارشاد, حسین نوش ابادی, موسیقی,
آمار بازدید : 937
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500