ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 30 شهریور 1394 - ساعت 13:17:45
چاپ خبر

مستند محمدرضا شجریان ساخته شد+تیزر فیلم

تیزر مستند صدای گرد و غبار و خاکستر (The Voice of Dust and Ash ) که درباره محمدرضا شجریان ساخته شده؛ منتشر شد. این مستند مردی را معرفی می‌کند که صدایش بخشی از تاریخ کهن ایران است.

مستند محمدرضا شجریان ساخته شد+تیزر فیلم

به گزارش خبرنگار ایلنا؛  Matilda Production درباره این مستند می‌نویسد:

صدای گرد و غبار و خاکستر مستندی درباره استاد محمدرضا شجریان بزرگترین موزیسین زنده موسیقی کلاسیک ایران است. این مستند زندگی تند و تلخ و هنر متعالی شجریان را به مخاطبان غربی معرفی می‌کند. شجریان خواننده‌ای‌ست که ایرانیان به او ارادت بسیار دارند و به عنوان صدای ایران شناخته می‌شود. صدای او در طول انقلاب سال 57 همواره مورد استفاده قرار گرفته است.

شجریان توانسته با افکارش، ترس‌هایش، امیدهایش و آنچه به درستی‌ می‌اندیشد؛ نماینده مردمی که روحشان در طول قرن‌ها به واسطه طوفان‌های سهمگین، جنگ و از دست دادن‌ها در تاریخ خدشه‌دار شده؛ باشد. این مستند نیز چنین مسائلی را به نمایش می‌گذارد.

محمدرضا شجریان در تیزر این مستند می‌گوید: من محمدرضا شجریان؛ فرزند ایران هستم. صدای من جزوی از فرهنگ کهن ایران است که می‌خواهد فرهنگ عشق، صلح، صفا، دوستی و انسانیت ایرانیان را به مردم جهان یادآور شود. ما پیامی جز دوستی، عشق، زندگی و خوشحالی در زندگی برای مردم نداریم. اگر هم گله‌ای می‌کنیم برای این است که نارسایی‌ها برطرف شود و زندگی برسد.

تیزر مستند شجریان را میتوانید از اینجا بینید.

محمدرضاشجریان, تیزرفیلم, مستند, سنتی,
آمار بازدید : 995
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500