ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 31 شهریور 1394 - ساعت 23:17:57
چاپ خبر

در کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد

حذف جوانان از جشنواره موسیقی فجر

حمیدرضا نوربخش دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر جایزه محور و بدون اعلام فراخوان تولیدات موسیقی ارزیابی و زمینه حضور گروه‌های حرفه‌ای در جشنواره فراهم می‌شود.

حذف جوانان از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. در بخشی از این جلسه اعضای حاضر به رویداد‌ها و مسایل هنری اخیر کشور پرداختند.
حمیدرضا نوربخش که به تازگی حکم مدیریتش بر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر را از معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، در بخش از این نشست گفت: بعد از سی سال برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی فجر ضرورت دارد که تغییر رویکردی صورت گیرد و امسال جشنواره بین المللی موسیقی فجر با ارزیابی تولیدات سال و حضور گروههای حرفه‌ای برگزار خواهد شد. در واقع جشنواره جایزه محور و بدون اعلام فراخوان تولیدات موسیقی ارزیابی می‌شود و زمینه حضور گروههای حرفه‌ای در جشنواره فراهم می‌شود. برای گروههای جوان در حوزه موسیقی نیز رویدادهای دیگری مانند جشنواره موسیقی جوان فراهم است.
نوربخش در ادامه گفت: دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و مدیر جشنواره و دبیر اجرایی سه ضلعی هستند که در کنار هم امور جشنواره را دنبال می‌کنند ومسایلی که درباره تداخل مدیر و دبیر جشنواره عده‌ای طرح کردند درست نیست. جلسه‌ای نیز با حضور دکتر حسن ریاحی؛ دبیر محترم جشنواره برگزار شد و امیدواریم بتوانیم اتفاق خوبی را در این دوره شاهد باشیم.

حمیدرضا نوربخش,جشنواره موسیقی فجر
آمار بازدید : 1,009
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500