ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : دوشنبه 6 مهر 1394 - ساعت 19:04:04
چاپ خبر

در آیین بزرگداشت استاد فرامرز پایور در فرهنگسرای ارسباران

گروه خجسته به یاد استاد پایور می‌نوازد

«سوسن اصلانی» به همراه گروه موسیقی خجسته، چهارشنبه – هشتم مهر ماه- آیین بزرگداشت استادش فرامرز پایور را در فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد کرد. او در این برنامه قطعاتی از ساخته‌های استاد پایور و خودش را اجرا خواهد کرد.

گروه خجسته به یاد استاد پایور می‌نوازد

اصلانی در این خصوص توضیح می‌دهد که قطعات این برنامه در دستگاه شور و آواز دشتی از ساخته‌های خودش به همراه یک قطعه از ساخته‌های استاد پایور خواهد بود و خوانندگی این قطعات را «محمود باقری الموتی» برعهده خواهد داشت که مدتی است همراه با او فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد. او همچنین به این نکته اشاره دارد که احتمال دارد این قطعات در یک اثر نیز به انتشار درآورد. این در حالی است که در برنامهٔ بزرگذاشت فرامرز پایور، دونوازی با سازهای سنتی دراین آیین اجرا می‌شود. دو نوازی مهدی سیادت (سنتور) با محمد رضا طیار (تمبک) و دو نوازی مهرنوش ذوالفقاری (سنتور) با فاطمه سید محمود (تمبک) از دیگر بخش‌های این برنامه است.

سوسن اصلانی – دهلوی- تاکنون آثارِ متعددی را به انتشار درآورده است که از جملهٔ آنان می‌توان به آلبوم «خجسته» که سنتورنوازی به همراه تنبک سیامک بهرامی به صورت بداهه‌نوازی است، اشاره کرد. «بوی پرچین» با صدای علی رستمیان برگرفته از موسیقی نواحی ایران، «نگاه گمشده» و «رقص بهار» - سنتور و تنبک و آواز – و همچنین «آواز اصفهان» اشاره کرد.

فرامرز پایور,بزرگداشت,گروه خجسته
آمار بازدید : 921
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500