ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 - ساعت 18:11:03
چاپ خبر

نادر مشایخی: انتخاب حمیدرضا نوربخش می‌تواند برای جشنواره موسیقی فجر عواقب خوبی داشته باشد

نادر مشایخی می گوید حمیدرضا نوربخش فرد با تجربه‌ای است که این تجربه وقتی در نقش مدیر یک جشنواره به کار گرفته شود، می‌تواند عواقب خوبی در پی داشته باشد.

نادر مشایخی: انتخاب حمیدرضا نوربخش می‌تواند برای جشنواره موسیقی فجر عواقب خوبی داشته باشد

 به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، نادر مشایخی آهنگساز پیشکسوت موسیقی درباره واگذاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به خانه موسیقی به هنرآنلاین گفت: مسئله اصلی که در همیشه در جشنوارهای فجر وجود دارد این است که به عادت شنیداری مختلف توجهی نمی‌شود و مسوولان این مسئله که در بحث شنیداری سلایق مختلفی در ایران وجود دارد به هیچ وجه در نظر گرفته نمی‌شود.

مشایخی ادامه داد: به طور مثال نباید به سلیقه یک جوان توجه نشده و نوع موسیقی شنیداری‌اش را تکذیب کنیم. این اتفاق به هیچ وجه خوب نیست نه تنها باعث پیشرفت نمی‌شود بلکه حتی حرکت رو به عقب را در پی خواهد داشت.

وی افزود: خوب است که در انتخاب افراد برای جشنواره تمامی سلیقه‌های را در نظر بگیریم و با این کار به پیشرفت فرهنگی‌مان کمک زیادی کنیم.

این آهنگساز درباره انتخاب حمیدرضا نوربخش به عنوان دبیر جشنواره سی و یکم فجر هم گفت: انتخاب حمید رضا نوربخش هوشمندانه بود، زیرا فرد با تجربه‌ای است، که این تجربه وقتی در نقش مدیر یک جشنواره بکار گرفته شود می‌تواند عواقب خوبی در پی داشته باشد. همچنین ایشان هیچوقت به یک نوع موسیقی توجه نکرده و همیشه تفاوت سلیقه‌ای در کارش به وضوح دیده شده است.

نادرمشایخی, حمیدرضانوربخش, جشنواره موسیقی فجر, مدیرجشنواره,
آمار بازدید : 808
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500