ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 مهر 1394 - ساعت 12:28:52
چاپ خبر

شبی پر شور در اولین دیدار با هواداران

.اولین کنسرت سینا حجازی در تهران در روز چهارشنبه هشتم مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد

شبی پر شور در اولین دیدار با هواداران

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینا حجازی خواننده پاپ اولین کنسرت خود را در روز هشتم مهر در حالی به روی صحنه برد که این کنسرت با 45 دقیقه تأخیر و تنها در یک سانس برگزار شد.

در ابتدای مراسم «ایمان قیاسی» از نوازندگان این کنسرت به روی استیج آمد و افراد حاضر در سالن تقاضا نمود که به احترام شهدای فاجعه منا یک دقیقه سکوت کنند.

پس از آن اعضای گروه تک تک به روی استیج حاضر شدند و در نهایت سینا حجازی در میان تشویق فراوان هوادارانش که مرتب نام وی را صدا می‌زدند، با اجرای قطعه «بادبادک» به روی استیج آمد.

پس از قطعه «بادبادک» و خوشامدگویی به حضار قطعه «یعنی صبح شده» اجرا شد و پس از آن، این خواننده با گفتن این جمله که تمام عمرم تلاش کردم تا به امشب برسم و در میان شما باشم، بغض کرده و به شدت مورد تشویق افراد حاضر در سالن قرار گرفت.

سومین قطعه‌ای که سینا حجازی تقدیم هوادارانش نمود، قطعه «بذاربگن» بود و پس از آن رو به حضار گفت: به من می‌گویند به روی صحنه تحرک و هیجان نداری. من 5 سال تمام در کنج اتاقم نشستم و آهنگسازی کردم. به همین دلیل با حرکات و هیجانات اجرای زنده آشنایی ندارم. اما سعی خود را می‌کنم تا در اجراهای بعدی بهتر از این باشم.

سینا حجازی ضمن تشکر ویژه از هوادارنی که در انتهای سالن نشسته بودند، با یک شوخی جالب اعتراض خود نسبت به صدابرداری را به مسئولین سالن بیان کرد.

قطعه‌های پر طرفدار «ای دل»، «بارون» و «هارمونی» از دیگر قطعاتی بودند که توسط این خواننده اجراشدند.

پس از آن سینا حجازی قطعه‌ای را که برای مادرش ساخته بود، در حالی اجرا کرد که تصاویر کودکی وی به همراه پدر و مادرش از ال ای دی‌های سالن نمایش داده می‌شدند.

این خواننده با اجرای «مسیر انحرافی» و اجرای پر شور قطعه «دیدی داری» پارت ابتدایی کنسرت خود را به پایان برد و پارت دوم را نیز با اجرای مجدد این قطعه آغاز نمود.

«گریه نکن رفیق»، «تیک تیک» از دیگر آاهنگ‌هایی بودند که احرا شدند و سپس قطعه «لیلی» به درخواست حضار اجرا و با شور و هیجان فراوانی همراه شد.

سینا حجازی ضمن تشکر ویژه از پدرش «صدرالدین حجازی» و با اجرای قطعه «خودتی» و اجرای مجدد «لیلی» کنسرت خود را به پایان برد.

از نکات جالب توجه این کنسرت، نمایش تصاویری از طراحی و نقاشی‌های کودکانه در حین اجرای قطعات و همچنین ابراز احساسات این خواننده نسبت به افراد حاضر در سالن در طول کنسرت بود.

لازم به ذکر است؛ چهره‌هایی از جمله: پانته‌آ بهرام، شقایق فراهانی، میترا حجار، آرش ظلی‌پور، اهورا ایمان، ستاره پسیانی، شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم‌خانی ار مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

همچنین، ایمان و امین قیاسی، آرش بهمن‌پور، آرش عیوضی، حسن فراهانی، حسین شریفی و بهنام ابطحی به عنوان نوازنده این خواننده را همراهی نمودند.

سیناحجازی, کنسرت, مهرماه, سالن میلاد, نمایشگاه بین المللی تهران,
آمار بازدید : 1,316
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500