ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 - ساعت 22:04:17
چاپ خبر

زبان از یاد رفته در برج آزادی به اجرا درآمد

دومین شب اجرای کنسرت گروه موسیقی کاربن که قرار بود سوم مهرماه در برج آزادی برگزار شود به دلیل فاجعه منا و درگذشت هم‌وطنان کشورمان لغو به دهم مهرماه موکول شد.

زبان از یاد رفته در برج آزادی به اجرا درآمد

به گزارش رادیوپدیده به نقل از ریتم نو، این گروه سرانجام دومین شب کنسرت خود را شامگاه جمعه دهم مهرماه با اجرای قطعات آلبوم زبان از یاد رفته روی صحنه بردند.
پس از کنار رفتن پرده نمایش چهار سایه در پشت نمایشگرهایی دیده می‌شد که اعضای گروه کاربن بودند که باعث جلب‌توجه و تشویق حاضرین شدند و با ورودشان به سالن بالباس‌های یکرنگ و آبی باعث افزایش تشویق تماشاچیان شد.

اعضای گروه با داخل شدن به سالن و برداشتن سازها اولین قطعه را اجرا کردند ، و بعدازآن فرشاد فزونی پس از خوش‌آمد گویی تشکر ویژه‌ای از بعضی تماشاچیان کرد که قرار بود در سانس اول اجرا حاضر باشند اما به دلیل از دست رفتن میکسر و اجرا نشدن کنسرت آن‌ها تا سانس دوم صبر کرده بودند و بعدازآن به توضیحاتی درباره قطعات پرداخت که از آلبوم زبان ازیادرفته ، قرار بوده در روز کنسرت رونمایی شود اما این اتفاق نیفتاد و رونمایی آلبوم یک تا دو هفته به تعویق افتاد.

اشعار این آلبوم از شل سیلور استاین  شاعر، ترانه‌سرا و تصویرگر کتاب کودک و نوجوان است که در دنیا معروف است به کودکان یک تا نودویک‌ساله، یعنی کسانی که هنوز هم کودک درونشان بزرگ نشده است و از حضار خواست در این اجرای یک‌ساعته آدم‌بزرگ درونشان را کنار بگذارند و به کودک درونشان برگردند و سپس ترانه پیاده‌رو اجرا شد که با هیجان حاضرین روبرو شد.

فرشاد فزونی در ترک سوم از علاقه خودش نسبت به ترانه گفت و افزود این موضوعی است که ناخودآگاه به آن توجه نمی‌کنیم ، به آن توجه کنیم و سپس ترانه شراکت اجرا شد:

“شریک اسباب‌بازی‌هایت می‌شوم

شریک پول‌هایت می‌شوم

شریک نانت،شریک عسلت

شریک شیر و شیرینیت

اما شریک کردن تو ، در چیزهای خودم

هرگز،حرفش را هم،نزن

این یکی،از من یکی

بر‌نمی‌آید”

و اما قطعه  بعدی که لابد من نام داشت هیجان فرشاد فزونی مثل پسربچه‌های بازیگوش باعث جذابیت این آهنگ شده بود و به‌غیراز آن اجرای ملودی با آوا از نکات قابل‌توجه این آهنگ بود.

سپس آهنگ صدا اجرا شد و آهنگ بعدی یکی از جذاب‌ترین لحظه‌های سالن آزادی بود جایی که فرشاد فزونی آوایی را اجرا کرد و حضار همراه او شدند و پس از پایان ترانه یک‌بار دیگر این آواها  با همخوانی حضار همراه بود که شاید دیدن آن‌همه کودک بزرگ جذاب بود.

و بعد آهنگ هیچکی اجرا شد که در هنگام آواها صدای یک کودک به گوش رسید که فرشاد رو همراهی می‌کرد  و بعد آخرین قطعه از آلبوم زبان از یاد رفته به همین اسم که  اشاره دارد به فراموش کردن دوران کودکی به اجرا درآمد .

گروه کاربن با اجرای دو آهنگ از آلبوم بعدی‌شان اجرا را به پایان رساندند اما با توجه به تشویق تماشاگران بازگشتند و دو آهنگ “پیاده‌رو” و “لابد من” را مجدداً اجرا کردند که سالن را به وجد آورد.

سیاوش امامی، فرشاد رضایی، آیدین راد کیا،در کنار فرشاد فزونی اعضای گروه کاربن را تشکیل می‌دادند .

زبان از یادرفته, گروه موسیقی کاربن, فاجعه منا, برج آزادی,
آمار بازدید : 941
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500