ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مهر 1394 - ساعت 13:19:42
چاپ خبر

جشن سالانه «موسیقی ما» شنبه 18 مهرماه برگزار می‌شود

زمان برگزاری سومین جشن سالانه موسیقی ما معین شد.

جشن سالانه «موسیقی ما» شنبه 18 مهرماه برگزار می‌شود

در پی اعلام سه روز عزای عمومی به دلیل فاجعه مرگبار منا و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در این رخداد تلخ، کلیه برنامه‌های فرهنگی-هنری کشور تا روز دوشنبه 6 مهر 1394 لغو شد که سومین جشن سالانه موسیقی ما نیز از این قاعده مستثنی نبود.
 
به دنبال این اتفاق و با مساعدت‌های بنیاد فرهنگی-هنری رودکی و آقایان بهرام جمالی، جلال مشفق، رضا سعیدی‌پور و همایون غنی‌زاده، روز 18 مهرماه به عنوان زمان برگزاری «سومین جشن سالانه موسیقی ما» تعیین شده و به یاری خداوند این برنامه با حضور بزرگان و اهالی فرهنگ و هنر، در شامگاه شنبه هجدهم مهر و به میزبانی تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

سومين جشن «موسيقي ما» با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» و با هدف تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی درحالي برگزار خواهد شد كه در آن از مقام هنري استاد «هوشنگ ظريف» و همچنين «محمدرضا درويشي» تقدير مي‌شود.  

در سومين جشن موسيقي ما، همچنين دو جايزه‌ي ويژه به «بهروز غريب‌پور» - به خاطر فعاليت‌هاي سال‌هاي اخيرش در زمينه‌ي اجراي اپراهاي عروسكي- و «ناصر فرهودي» - صدابردار باسابقه- اهدا خواهد شد. كارگرداني هنري اين مراسم را چون دو جشن پيشين«مجيد بررزگر» برعهده دارد و مانند سال گذشته «احسان كرمي» اجراي مراسم را انجام مي‌دهد. اجرای موسیقی زنده و چند بخش غافلگیرکننده دیگر، سایر قسمت‌های این مراسم را تشکیل می‌دهند.
 
در این ضیافت فرهنگی که به همت سایت خبری-تحلیلی «موسیقی ما» و با مشارکت «بییپ تونز» (مرجع دانلود قانونی موسیقی) برگزار می‌شود، تندیس‌های طلایی در رشته‌های مختلفی نظیر آلبوم برگزیده موسیقی (در هفت ژانر)، آهنگساز برگزیده (پاپ، سنتی و تلفیقی)، تنظیم‌کننده پاپ، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و کنسرت‌گذار و... به هنرمندان اهدا خواهد شد.

به استحضار میهمانان ارجمند این جشن می‌رساند که برای هجدهم مهر، کارت دعوت های جدید صادر شده که برای مهمانان ارسال خواهد شد.

جشن سالانه, موسیقی ما, 18مهرماه, تالاروحدت,
آمار بازدید : 975
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500