ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مهر 1394 - ساعت 14:46:01
چاپ خبر

«جاذبه» با یاد هادی نوروزی رونمایی شد

مراسم رونمایی آلبوم «جاذبه» از حامد محضرنیا با کلیپی اختصاصی برای هادی نوروزی برگزار شد.

«جاذبه» با یاد هادی نوروزی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست دومین آلبوم حامد محضرنیا با حضور هنرمندان و خانواده‌ وی در هتل تهران برگزار  شد.

این مراسم با تاخیری یک ساعته، با تلاوت کلام الله‌ مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

عبدالله روا و امیرعباس خلیلی پس از خیر مقدم به میهمانان، شروع به معرفی آثار تلویزیونی محضرنیا کردند و تیتراژ‌ برنامه‌های «امروز هنوز تمام نشده»، «آوازه»، «گلخانه»، «مهمونی»، «روزهای خوب»، «دعوت»، «مهمونی» را برای دقایقی مرور کردند و قسمت‌های برگزیده‌ای از آن‌ها بخش شد.

سپس به مناسب درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس، کلیپی به نام «تو رفتی» را که با ترانه و آهنگسازی حامد محضرنیا برای وی ساخته شده بود، بخش کردند و دقایقی نه تنها حال و هوای پرسپولیسی‌ها بلکه هواداران فوتبال تغییر کرد.

پس از آن حامد محضرنیا و داوود محمدی نوازنده «گیتار» بر روی صحنه آمدند و دقایقی به صورت زنده قطعه «هنوزم بوی باروون» و قطعه‌ای دیگر از آلبوم «جاذبه» را اجرا کردند.

سپس حامد محضرنیا رو به حضار در خصوص آلبوم گفت: 90 درصد ترانه آلبوم را خودم بر عهده داشتم و در کنار آن آهنگسازی برخی قطعات را انجام داده‌ام.

وی افزود: برای تنظیم آلبوم از فرزاد سرور، کوشان حداد و نوازندگان داوود محمدی، علی اسماعیلی و علی درخشنده (تنظیم کننده) و ایمان محبت که تنظیم 5 قطعه را بر عهده داشت، در این آلبوم کمک گرفته‌ام.

وی عنوان کرد: محسن یگانه سال‌ها پیش به من گفت: مردم ایران از فقیر تا غنی دغدغه بسیاری دارند و یکی از چیزهایی که به آن‌ها آرامش می‌دهد، موسیقی است که لحظاتی که فارغ از کار می‌شوند را با آن سپری می‌کنند. من هم به همین دلیل حساسیت موسیقایی‌ام بیشتر شده است، نزدیک به 23 قطعه برای آلبوم «جاذبه» ساخته شد که تنها 11 قطعه را برای آلبوم انتخاب کردیم.

در پایان مراسم به پاس قدردانی، اعضای خانواده وی و دوستانش یک به یک دعوت شدند تا بر روی صحنه بیایند و در شادی حامد محضرنیا در کنارش باشند.

گفتنی است؛ آلبوم «جاذبه» دومین آلبوم حامد محضرنیاست و بیشترین شناخت مردم از وی به سبب اجرای تیتراژهای تلویزیونی است.

آلبوم جاذبه, موسیقی, پاپ, حامدمحضرنیا, های نوروزی,
آمار بازدید : 1,161
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500