ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 13 مهر 1394 - ساعت 19:32:09
چاپ خبر

جشن ۱۰ سالگی «جو بوناماسا» در بریتانیا!

جو بوناماسا Joe Bonamassa قصد دارد تا به وعده‌ی دیرینه‌ی خود که یک دهه‌ی پیش داده بود جامه‌ی عمل بپوشاند، او ده سال پیش بعد از نخستین کنسرت خود در بریتانیا قول داد تا ده سال بعد یک کنسرت رایگان ویژه برگزار کند.

جشن ۱۰ سالگی «جو بوناماسا» در بریتانیا!

به گزارش رادیوپدیده به نقل از ریتم نو،در تاریخ اول نوامبر ۲۰۱۵ جو بوناماسا در Mr. Kyps در شهر پوول مکانی که نخستین بار در بریتانیا در آن کنسرت داشته است, اجرایی رایگان را بروی صحنه خواهد برد. ده سال پیش زمانی که بوناماسا شخص گمنامی بود , آقای مارک کایپریانو Mark Kyprianou  صاحب مجموعه از وی برای یک اجرا دعوت کرد اما کنسرت فروش جالبی نداشت. درنهایت صاحب مجموعه تصمیم می‌گیرد که ورود رو رایگان اعلام کند و کسانی هم که یک بلیت ۱۰ پوندی خریده بودند در صورت عدم رضایت پول خودشان را پس می‌گرفتند. جمعیتی نزدیک به تنها ۱۰۰ نفر به کنسرت آمدند, اما کسانی که آماده بودند از نحوه و ذوق نوازندگی جو حیرت‌زده شده بودند! و تنها پس از ده سال جو فقط در ورزشگاه‌های بزرگ در سرتاسر دنیا اجراهای خود را بروی صحنه می‌برد.

جو و مدیر مجموعه طی این سال‌ها دوستی ریشه‌داری رد باهم شکل داده‌اند. Kyp (مدیریت مجموعه) می‌گوید:«برای میزبانی این اجرای خاص هیجان بسیار زیادی رادارم, هیچ هنرمندی در حد و اندازه‌های جو همچنین کاری را برای طرفدارانش انجام نمی‌دهد. جو به من قول داد که برمی‌گردد, و ثابت کرد که پای حرف‌هایش می‌ایستد.»

جو بوناماسا, بریتانیا, کنسرت, رایگان,
آمار بازدید : 1,168
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500