ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مهر 1394 - ساعت 12:44:25
چاپ خبر

فروش رفتن بلیت‌های جشنواره بزرگ انگلیسی در ۳۰ دقیقه

گلاستنبری ۲۰۱۶ برخی از هوادارانش را ناامید کرد و طبق روال هر سال نتوانست میزبان همه طرفدارانش باشد.

فروش رفتن بلیت‌های جشنواره بزرگ انگلیسی در ۳۰ دقیقه

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، طبق گزارشی در میان کسانی که برای خرید بلیط اقدام کردند افرادی که روی موبایل‌های خود اینترنت ۴G داشتند توانستند به راحتی بلیت تهیه کنند.

این درحالی است که بلیت‌های این جشنواره هشت ماه قبل از تاریخ برگزاری آن برای فروش در سایت مربوطه قرار گرفت. امسال کلیه بلیت‌ها در عرض سی دقیقه سولد اوت شد اما گلاستبری ۲۰۱۶ نتوانست رکورد فروش بلیط در تاریخچه این جشنواره را بشکند. علی رغم اینکه بلیت‌ها هر سال به نسبت سال قبل در مدت کوتاه تری به فروش می‌رسد، فروش بلیت‌های جشنواره ۲۰۱۶ پنج دقیقه بیش از سال پیش دوام آورد. بلیت‌های این جشنواره در سال ۲۰۱۲ در عرض یک ساعت و چهل دقیقه، در سال ۲۰۱۳، در عرض یک ساعت و ۲۷ دقیقه، و سال گذشته در عرض ۲۵ دقیقه به فروش رفت.

البته بلیت‌های پکیجی گلاستنبری روز اول اکتبر فروخته ‌شد و آمار مذکور مربوط به بلیت‌های استاندارد آخر هفته است که روز ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای فورش در سایت مربوطه قرار گرفت. سایت رسمی این جشنواره در پایان فروش علاوه بر اعلام اتمام بلیت‌ها از کسانی که بلیت خریداری کردند قدرانی کرد و در مقابل از کسانی که نتوانستند بلیت‌های این جشنواره را تهیه کنند عذرخواهی و از اینکه نمی‌تواند پذیرای همگی هوادارانش باشد اظهار تاسف کرد.

لیست گروه‌ها و موزیسین‌هایی که در جشنواره امسال شرکت خواهند کرد هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است اما مثل هر سال شایعات زیادی درباره آن وجود دارد البته بعضی از گروه‌ها از پیش خبرهایی درباره حضورشان منتشر می‌کنند از جمله امسال گروه میوز (muse) اظهار امیدواری کرده است که بتواند در گلاستنبری ۲۰۱۶ حضور یابد. ولستن‌هولم (Chris Wolstenholme) بیسیست گروه گفته است «اگر بتوانیم هر سال در گلاستنبری حضور پیدا می‌کنیم. فکر می‌کنم این جشنواره بهترین جشنواره جهان است»

جشنواره بزرگ گلاستنبری که هر سال در سامرست، انگلستان و در آخرین هفته ماه جون (مصادف با تیر ماه) برگزار می‌شود جشنواره هنرهای نمایشی از جمله تئا‌تر، رقص، سیرک، موسیقی است اما بیش از همه به خاطر اجراهای مفصل گروه‌های موسیقی شهرت دارد.

جشنواره, انگلیسی, گلاستنبری, طرفداران,
آمار بازدید : 1,189
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500