ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مهر 1394 - ساعت 14:30:07
چاپ خبر

داوید فیکو در تهران گیتار کلاسیک می‌نوازد

کنسرت رسیتال گیتار کلاسیک داوید فیکو؛ جمعه -17 مهر - در باغ موزه نگارستان برگزار می‌شود.

داوید فیکو در تهران گیتار کلاسیک می‌نوازد

به گزارش ایلنا؛ در این کنسرت؛ داوید فیکو آثاری از Ficco ،Barrios و Villalobos را اجرا می‌کند. کنسرت فیکو از ساعت هشت شب روز جمعه -17 مهر - در باغ موزه نگارستان برگزار می‌شود.

داوید فیکو متولد ۱۹۶۲ تورین ایتالیا؛ در سال ۱۹۸۲ زیر نظر گیدو مارگاریا از کنسرواتوار الساندریا فارغ التحصیل شد و تحصیلات خود را با شرکت در دوره‌های تخصصی زیر نظر اساتیدی همچون جان ویلیامز ، اسکار گیگلیا،خوزه توماس و ژاکوب لیندبرگ ادامه داد تا در نهایت بین سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۳ موفق به اخذ بورسیه از کمیته اقتصاد اروپا و همچنین اخد دو دانشنامه دیگر از کنسرواتووار سیه نا شد.

وی همچنین در سال ۱۹۸۵ از کنسروتوار تورین مدرک آموزش  موسیقی را اخذ کرده و هم اکنون در کنسروتوار کونئو ایتالیا مشغول به تدریس است.

داوید فیکو در بین سالهای ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۳ توانست جوایز متعددی در فستیوال‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه تکنوازی و موسیقی مجلسی به دست آورد و با ارکسترهای مختلفی همچون ارکستر سمفونیک رادیو تلویزیون تورین (۱۹۸۳-۲۰۱۱) ارکستر رادیو تلویزیون میلان(۱۹۹۰-۱۹۹۳) ارکستر رجیو تئاتر تورین و سینفونیکا ایتالیا به عنوان تکنواز همکاری کرده است

او به عنوان نوازنده در ضبط موسیقی با کمپانی‌هایی همچنچن نکسوس. گیتار آرت، مویسیکس و الیفانت در زمینه اجرای موسیقی قرن بیستم قرار داد داشته و به عنوان آهنگساز آثارش توسط دو کمپانی در توکیو و میلان عرضه شده است.

علاقمندان برای تهیه بلیت کنسرت این نوازنده می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند. قیمت بلیت پنجاه هزار تومان تعیین شده است.

داویدفیکو, گیتار, موسیقی کلاسیک, جمعه, باغ موزه نگارستان,
آمار بازدید : 1,019
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500