ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مهر 1394 - ساعت 14:30:07
چاپ خبر

کنسرت گروه موسیقی «لیان» برگزار نمی‌شود

محسن شریفیان آهنگساز، پژوهشگر و سرپرست گروه موسیقی بوشهری «لیان» که قرار بود در تاریخ ۱۵ مهر ماه سال جاری کنسرت پاییزی خود را بروی صحنه ببرد به دلیل صدور دیرهنگام مجوز این کنسرت که سرمنشأ این تأخیر را در یادداشتی عنوان کرده است، شخصاٌ از برگزاری این کنسرت انصراف داد.

کنسرت گروه موسیقی «لیان» برگزار نمی‌شود

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ایرانیان، متن یادداشت شریفیان به شرح زیر میباشد:

«ارسال یک گزارش غلط به دفتر وزیر محترم سبب شد بعد از بیش از یک ماه دوندگى و تامین نظر مساعد پلیس امنیت تهران؛ حراست ارشاد تا به امروز بر روى صدور مجوز کنسرت ما تردید کند. تلاش کردم تا به هر طریقى شده فیلم مورد نظر جناب گزارشگر را بررسى کنند و خوشبختانه کذب بودن گزارش ثابت شد! در آن فیلم من فقط از حضور بانوان نوازنده در عرصه  موسیقى نواحى حمایت کرده بودم! و البته توقع پاداش هم نداشتم که در این روزگار سخت موسیقى نواحى؛ بانوان را به این نوع موسیقى تشویق کردم!

ساعت١۵:۴٠ سرانجام مدیر محترم مرکز موسیقى مجوز را إمضاء کرد و در پایان از سر دلسوزى و دلجویى سوال درستى پرسید؟ که آیا با این وقت کم اصلا مى رسى کنسرت داشته باشى؟!

گفتم واقعا نمى دانم با کدام امکانات ظرف دو روز مقدمات آمدن گروه به تهران و مسایل خبرى و تبلیغاتى را براى فروش بیش از دو هزار بلیط مهیا کنم!

شاید من در آخرین لحظات موفق به دریافت مجوز شدم تا صلاح نباشد در این وقت تنگ اجرا داشته باشم!

توجه: من در این یادداشت هیچ فرد یا نهادى را مقصر نمى دانم. هیچ گلایه اى هم ندارم و تنها صادقانه ماجرا را شرح دادم. حتما حکمتى در کار است.

محسن شریفیان, سرپرست, آهنگساز, پژوهشگر, گروه لیان, کنسرت,
آمار بازدید : 925
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500