ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 15 مهر 1394 - ساعت 17:11:36
چاپ خبر

تشریح جزئیات مسترکلاس درامز؛

Jost Nickel در تهران کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

یاست نیکل آلمانی؛ نوازنده و مدرس بین‌المللی درامز، مسترکلاس خود را در روزهای 20 و 21 آبان ماه در سالن سرنا برگزار می‌کند.

Jost Nickel در تهران کارگاه آموزشی برگزار می‌کند

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این دوره آموزشی به همت علیرضا طباطبایی (مدیر و مدرس مدرسه درامز آریان) و با حمایت موسسه سرنا و در محل دایمی برگزاری مسترکلاس‌های سرنا (سالن کنسرت این موسسه) برگزار می‌شود.

گسترش دایره لغات روی درام ست؛ ناوابستگی؛ گروو نوازی(groove) مدرن و کار با مترونوم چهار موضوع اصلی این کارگاه ها میباشد که توسط یاست نیکل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کارگاه‌های چهارگانه طوری طراحی شده‌اند که برای کلیه سطوح نوازندگی، از مبتدی تا پیشرفته و حرفه‌ای مفید می‌باشند. فرم کارگاه بصورتی است که استاد مسائل مختلف را مطرح کرده و به سوال‌های شرکت کنندگان پاسخ میدهد.

1. کارگاه اول با سر فصل " گسترش دایره لغات بر روی درام ست " آغاز می‌شود. یکی از سر فصل‌های این کارگاه؛ درام فیل‌ها و بریک‌ها در ارزش نت‌های مختلف (Different Subdivisions) و خلق آنها است همچنین موضوع چگونگی خلاقانه عمل کردن با ارزش‌های لنگ و شکسته (Odd Groupings) نیز تدریس می‌شود.
2. درکارگاه دوم شرکت کنندگان با "ناوابستگی" وفنون آن آشنا می‌شوند. دست‌یابی به آزادی و ناوابستگی در گروو‌ها و درام فیل‌ها، آشنایی با پر اهمیت‌ترین پلی ریتم‌ها (Polyrhythm) و گروپینگ‌ها موضوع بحث این کارگاه است.
3. "Groove Book" نام کتابی‌ست که یاست نیکل اخیرا به بازار عرضه کرده است. در این کارگاه وی بحث‌های مهمی از جمله "کار با گوست نت‌ها" و "جداسازی و سویچ کردن گروو" و "جابجا کردن اسنر درام در گروو" را تدریس می‌کند. همچنین "صدا دهی بهتر" نیز از موضوعات این کارگاه است.
4." کار با مترونوم و کلیک تراک"و پرداختن به موضوع "تایمینگ در نوازندگی"از مهمترین مباحث نوازندگی درامز است، که در کارگاه چهارم آموزش داده می‌شود. موضوعات "چطور بازدهی بیشتر در وقت تمرین داشته باشیم" و " چطور میتوانیم پیشرفت خود را اندازه گیری کنیم" از جمله مباحثی هستند که در کارگاه آخر مطرح خواهند شد.
کلاسها به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند و در کلیه کلاس‌ها مترجم تخصصی حضور دارد.

مسترکلاس درامز, تهران, یاست نیکل, آلمان, درامز,
آمار بازدید : 970
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500