ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 19 مهر 1394 - ساعت 11:07:56
چاپ خبر

تار کیوان ساکت الجزایری‌ها را به وجد آورد

کیوان ساکت هفته فرهنگی ایران را که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در الجزایر برگزار می‌شود با موسیقی افتتاح کرد. وزیر فرهنگ الجزایر به کیوان ساکت و مجید ناظم‌پور «لوح یادبود» اعطا کرد.

تار کیوان ساکت الجزایری‌ها را به وجد آورد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کیوان ساکت هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در الجزایر برگزار می‌شود را با موسیقی افتتاح کرد.

در مصاحبه تلفنی خبرنگار موسیقی فارس با مجید ناظم‌پور پژوهشگر موسیقی و نوازنده بربط گروه وزیری در محل برگزاری هفته فرهنگی ایران در الجزایر از وی در مورد برنامه‌های هنری این رویداد پرسیده شد که ناظم‌پور گفت:"به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هفته فرهنگی ایران در الجزایر برگزار شد و در شب اول این برنامه سفیر جمهوری اسلامی ایران و رایزن فرهنگی و دیگر مقامات سفارت ایران و همچنین وزیر فرهنگ و هنر الجزایر حضور داشتند."

مجید ناظم‌پور در ادامه افزود:" برنامه اجرای موسیقی در هفته فرهنگی ایران در الجزایر در سه شب اجرا می‌شود که بخش اول آن شب گذشته در شهر «قسنطینه» اجرا شد. این بخش که شامل دونوازی «تار» کیوان ساکت و «بربط» مجید ناظم‌پور با استقبالی کم‌نظیر از سوی مردم الجزایر مواجه شد و همچنین سفیر و رایزن فرهنگی ایران به همراه وزیر فرهنگ و هنر الجزایر نیز در این برنامه حضور داشتند.

این پژوهشگر موسیقی و نوازنده بربط (عود) گروه وزیری در مورد اجراهای پیش‌رو در الجزایر گفت:" دو بخش دیگر از برنامه ما در الجزایر باقی مانده یک شب اجرای یک قطعه موسیقی الجزایری توسط گروه وزیری و با همکاری خواننده‌ی الجزایری که به اجرای موسیقی محلی الجزایر می‌پردازد و شب آخر که اجرای موسیقی ایرانی است و گروه وزیری در این بخش با خوانندگی حمیدرضا نادریان به روی صحنه می‌رود."

در مراسم دیشب پس از اجرای برنامه دونوازی موسیقی، «لوح یادبود» از طرف وزیر فرهنگ و هنر الجزایر به کیوان ساکت و مجید ناظم‌پور اهدا شد.

یک شب اجرای موسیقی نیز در شهر الجزیره پایتخت کشور الجزایر برگزار خواهد شد.

تار, کیوان ساکت, الجزایر, مجیدناظم پور,
آمار بازدید : 976
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500