ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 20 مهر 1394 - ساعت 11:46:06
چاپ خبر

بازگشت به سال‌های دور / ناصر چشم‌آذر: می‌خواهم باران عشقم را بر سر شما ببارم

کنسرت ناصر چشم‌آذر با نام «شب باران عشق» با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه‌های مختلف برگزار شد.

بازگشت به سال‌های دور / ناصر چشم‌آذر: می‌خواهم باران عشقم را بر سر شما ببارم

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، کنسرت ناصر چشم‌آذر یکشنبه 19 مهرماه به تهیه‌کنندگی شرکت "آوای دوران" به مدیریت رسول ترابی در تالار وحدت برگزار شد.

فقط قصد دارم برای شما خاطره‌های خوب بسازم

ناصر چشم‌آذر بعد از تشویق‌های مکرر مردم که پایان‌ناپذیر بود گفت: امشب اینجا دور هم جمع شدیم تا با هم به سال‌های دور بازگردیم. من وقت شما را بیش از یک ساعت نمی‌گیرم و فقط قصد دارم تا برای شما خاطره‌های خوب بسازم. زمانی که "باران عشق" را می‌ساختم تصوری از آن نداشتم و نمی‌دانستم که آیا می‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند یا خیر، اما امروز واقعاً از ساخت آن خوشحالم و می‌خواهم باران عشقم را بر سر شما ببارم.

جابجایی دو بخش

فرهاد هراتی هم که در این برنامه به‌عنوان رهبر ارکستر حضور داشت در ابتدا گفت: امشب رپرتوار تغییر کوچکی پیدا کرده و بخش اول و دوم با هم جابجا شده‌اند.

باز آمد بوی ماه مدرسه

گروه کر کودکان اولین قطعات خود را با نام "ای نام تو بهترین سرآغاز" آغاز کرده و در ادامه قطعاتی چون "توانا بود هر که دانا بود"، "بوی ماه مهر"، "مادر من"، "صد دانه یاقوت" و "باز باران" را به زیبایی هر چه تمام‌تر اجرا کردند.

شاید اگر بتوان یک انتخاب داشت قطعه "بی ماه مهر" که یادآور دوران خوش کودکی‌مان بود بهتری قطعه در بخش کر کودکان بود.

یادی از خسرو سینما

چشم‌آذر پیش از اجرای قطعه "مادر من" یادی از خسرو شکیبایی کرد و گفت: امشب واقعاً جای خالی او در این سالن احساس می‌شود. این قطعه را به یاد او می‌نوازیم.

باران عشق با یاران عشق

چشم‌آذر در بخش دوم این کنسرت قطعاتی از "باران عشق" با نام‌های "انتظار" و "شور عشق" را اجرا کرد. در تمام مدت اجرای این قطعات سالن وحدت در یک شوک خوب فرو رفته و صدا از کسی درنمی‌آمد. 

موسیقی فیلم

بخش سوم این کنسرت هم به موسیقی فیلم از ساخته‌های چشم‌آذر اختصاص داشت که در آن قطعاتی چون "تاراج"، "قارچ سمی"، "‌می‌خواهم زنده بمانم" و "قصه‌های مجید" اجرا شد.

این آهنگساز قطعه "قارچ سمی" را به درگذشتگان فاجعه منا تقدیم کرد.

قطعه مولا علی (ع)

بخش چهارم و پایانی برنامه پلی به گذشته‌ها داشته و در آن با اجرای قطعات "رویای عشق"، "مولا علی (ع)، "هجرت"، "خلوت" و "خدای آسمان‌ها" همراه بود. قطعه "مولا علی (ع)" تنها قطعه‌ای بود که با وکال حمیدرضا گلشن اجرا شد.

استقبال بی‌نظیر مردم

بعد از اجرای آخرین قطعه مردم از سالن خارج نشده و مدام اعضای ارکستر را تشویق می‌کردند. این اتفاق آن‌قدر ادامه پیدا کرد که گروه قطعات "هجرت" و "خدای آسمان‌ها" را دو بار تکرار کرد. 

 

اعضای ارکستر

همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، امین عطایی، حمیدرضا مختاری، نوید شعبانزاده، عرفان شریف‌زاده ویولن اول، میلاد عالمی، مونیکا لوران، شاهرخ قائم‌مقامی، دانیال جورابچی، علیرضا چهره قانی، عاطفه سادات حسینی ویولن دوم، کریم قربانی، داود منادی، موژان ملأ مختاری، زهرا ساجدی ویولنسل، عماد نکویی، پژمان اختیاری، امین زمان خان، عرفان وکیلی ویولا، ناصر رحیمی فلوت، فرشید حفظی فرد ابوا، حسین میرزایی، سیامک میردادیان هورن، حسن فراهانی ترومپت، محمود منتظم و مهیار منتظم تیمپانی، همایون نصیری، علی رحیمی کوبه‌ای، ناصر چشم آذر پیانو و کیبورد، بهزاد اشعاری درام، مهرداد اختیاری گیتار بأس، سپهر عباسی کیبورد، ایمان جعفری ساکسیفون نوازندگان ارکستر کنسرت "شب باران عشق" را تشکیل می‌دادند.

گروه کر کودکان

کیمیا خانزادی، آرین هژیر، دیبا دیوانی، عرفان زرنانی، بیتا خشنود، هستی جلالی فر، امیررضا نریمانی، نگین جمعگی، پندار عطارد، علیرضا روحانی، نازنین بنی طبا، آوا شاکری، بهار شجاع، آوا قاسم پور، ترنم مهرجویی، سونیا اسپهرم، النا گودرزی، رعنا چشم آذر، مدیا غفاری نیز اعضای گروه کر کودک و نوجوانان نامیرا در این کنسرت بودند.

مهمانان ویژه

رضا مهدوی، سیروس الوند، هوشنگ گلمکانی، پوران درخشنده، فرید شب‌خیز، علیرضا افکاری، افشین مقدم و.. مهمانان ویژه این برنامه بودند. 

ناصرچشم آذر, شب باران عشق, کنسرت, هنرمند, بازگشت,
آمار بازدید : 1,476
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500