ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 20 مهر 1394 - ساعت 12:23:04
چاپ خبر

در هیچ کنسرتی مثل تهران استرس ندارم

بنیامین بهادری بعد از گذراندن تور کنسرت های آمریکا و کانادا خود، این بار در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی طی دو سانس به روی صحنه رفت.

در هیچ کنسرتی مثل تهران استرس ندارم

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی فارس، این کنسرت که از هفته قبل تمام بلیط هایش فروخته وتمام شده بود، از اسقبال خوبی بهره می برد. در کمتر از چند دقیقه تمام صندلی های سالن پر شد و تماشاگران منتظر حضور خواننده محبوبشان بر روی صحنه بودند. نوازندگان یک به یک به روی صحنه آمدند و با ورود هر کدام صدای تشویق ها بیشتر می شد. ملودی ابتدایی قطعه «حواسم به تو» نواخته شد و بنیامین در میان تشویق های تمام نشدنی تماشاگران به روی صحنه آمد. بنیامین که با ست لباسی زمستانی و کلاه به روی استیج حاضر شد نوید فصل سرما را داد. بعد از اجرای قطعه اول بنیامین عنوان کرد که هنگام اجرا در هیچ کجای جهان، استرس کنسرت های تهران را ندارد.
«حواسم به تو»، «آهای تو»، «شناسنامه»، «عاشق شدم»، «مدار»، «مه آلود»، «تنگ غروب»، «هفته عشق»، «لیلی در پاییز»، «خاطره ها»، «بیا عاشقم کن»، «ای ایران»، «قهوه»، «لکنت»، «آخ عزیزم»، «تظاهر»، «ربات»، «کجای دنیا»، «عشق داغ من»، «عشق احساسه»، «عشق در روز قیامت» و «عاشقی با تو» قطعاتی بودند که بنیامین به همراه ارکستر خود در این کنسرت اجرا کرد.
آرش سعیدی ، علیرضا میر آقا، آلن بارسخیا، ‌محمد موجرلو، استیو آوانسیان به رهبری علی منصوری اعضای ارکستر بنیامین بودند. البته بنیامین بعد از معرفی اعضای ارکستر گفت: نیما وارسته یار هفتم گروه ما است و به افتخارش 30 ثانیه دست بزنید. خودش نیز تماشاگران را همراهی کرد.
تماشاگران از ابتدای کنسرت فریاد «بارانا» سر داده بودند و از بنیامین می خواستند که قطعه «بارانا» را بخواند.
سلونوازی نوازندگان بار ها هیجان حاضران در سالن را به اوج خود رساند . البته هم خوانی استیو آوانسیان در قطعه «تظاهر» با استقبال خوبی رو به رو شد.
این کنسرت به همت موسسه «آوای باران» به همت «منوچهر حسنی» برگزار شد.

کنسرت, استرس, بنیامین بهادری, بارانا, تورکنسرت, سالن میلاد,
آمار بازدید : 1,298
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500