ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مهر 1394 - ساعت 17:52:55
چاپ خبر

قطعه «پاییز» را برای مرتضی پاشایی نساختم!

«سروش دادخواه» ترانه سرای جوان و با آتیه کشور که سابقه همکاری با افراد معتبری را در حوزه موسیقی دارد به تازگی قطعه جدید با نام «پاییز» منتشر کرده است.

قطعه «پاییز» را برای مرتضی پاشایی نساختم!

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما،  «سروش دادخواه» ترانه سرای جوان و با آتیه کشور که سابقه همکاری با افراد معتبری را در حوزه موسیقی دارد به تازگی قطعه جدید با نام «پاییز» منتشر کرده است.  ترانه و ملودی قطعه جدید این خواننده حاصل تلاش خودِ اوست و تنظیم آن را شاهین متولی برعهده داشته است. دادخواه در توضیحات این آهنگ نوشته است: این قطعه را به یاد مرتضی پاشایی ساخته ام». همچنین این خواننده در حاشیه این آهنگ  متنی را در اختیار «موسیقی پارس» قرارداده که در ادامه آن را مشاهده می کنید:

«می دانم که این روزها هرجا اسمی از مرتضی پاشایی عزیز برده می شود بسیارحساسیت برانگیز است و حتی طرفداران او روی استفاده یا سواستفاده های احتمالی از نام مرتضی حساس هستند، کسانی که آثار من را پی گیری می کنندمی دانند که آثار من همیشه جلوتر از نامم حرکت می کنند و هیچ گاه از تبلیغات مرسوم هیچ استفاده ای نکرده ام، ما قطعه ای را ساختیم و در زمان ساخت اثر به هیچ عنوان این قطعه را برای مرتضی نساختیم، اما بعد که نتیجه کار را گوش دادیم حس پاییز ۹۳ و غم از دست دادن مرتضی عزیز برایمان تداعی شد و تصمیم گرفتیم این اثر را به مرتضی پاشایی تقدیم کنیم، امیدوارم این اثر تسکینی باشدبرای خانواده و دوست داران این خواننده و همچنین خوشحالم که خواننده محبوبم تا ابد در تاریخ ماندگار شد.»

پاییز, مرتضی پاشایی, سروش دادخواه, شاهین متولی,
آمار بازدید : 1,023
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500