ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مهر 1394 - ساعت 17:52:55
چاپ خبر

واکاوی ریشه‌های موسیقی در سیاهکل/ «آها بگو» آلبوم می‌شود

ناصر وحدتی سرپرست و خواننده گروه موسیقی «گیل و آمارد» از انتشار قریب الوقوع تازه ترین آلبوم گروه با نام « آها بگو» خبر داد.

واکاوی ریشه‌های موسیقی در سیاهکل/ «آها بگو» آلبوم می‌شود

ناصر وحدتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های خود و گروه «گیل و آمارد» اینگونه توضیح داد: هم اکنون همراه با گروه «گیل و آمارد» مشغول تولید و ضبط چند قطعه موسیقایی جدید هستیم که قرار است این آثار را بعد از ایام محرم و صفر در کنسرت جدیدمان رونمایی کنیم. این کنسرت به احتمال فراوان قبل از برگزاری در تهران، در شهرستان رشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: آلبوم جدید گروه «گیل و آمارد» هم که مجموعه‌ای از آثار صوتی ضبط شده کنسرت های این گروه در تهران است به زودی با عنوان «آها بگو» روانه بازار موسیقی می شود. این آلبوم مجموعه ای صوتی از آثاری است که ما در کنسرت های تهران ارائه کردیم و با توجه به جذابیت هایی که برای خودم داشت تصمیم گرفتم بدون حضور در استودیو این کارها را برای آلبوم آماده کنم.

این خواننده و پژوهشگر موسیقی نواحی گیلان در پایان بیان کرد: فعالیت دیگری که طی ماه های اخیر به شدت دنبال آن بودم و ایام محرم و صفر فرصت بسیار خوبی است که به سراغ آن بروم، ساخت یک فیلم مستند موسیقایی از منطقه سیاهکل استان گیلان است که بنا دارم در این مستند ضمن بررسی تاریخ، جغرافیای انسانی و فرهنگی این منطقه از استان گیلان به بن مایه های موسیقایی این منطقه نیز بپردازم و فکر می کنم این دو ماه فراغت بهترین فرصت برای پرداختن به این مستند باشد.

ناصر وحدتی خواننده ترانه های گیلکی اهل روستای لیش از توابع سیاهکل است. او از کودکی به خوانندگی و موسیقی علاقه داشت و نشانه این علاقه مندی را می توان در چهل سال تلاش برای جمع آوری اشعار، ترانه ها و ملودی های محلی مشاهده کرد. این خواننده فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرد و با همکاری گروه های شمشال، آمارد و گیل کنسرت‌های زیادی در زمینه موسیقی گیلکی اجرا کرد. از وی تاکنون سه آلبوم «زرنگیس»،«شورم نقش» و «شورم نقش» روانه بازار موسیقی شده است.

نگارش کتاب‌های «خوندشت»، «داستان یک زندگی»، «روی خوش زندگی»، «زندگی و موسیقی» از دیگر فعالیت‌های این هنرمند در عرصه نویسندگی است.

موسیقی گیلکی, آهابگو, ناصروحدتی, آلبوم موسیقی, موسیقی سنتی,
آمار بازدید : 1,237
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500