ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 25 مهر 1394 - ساعت 11:56:47
چاپ خبر

گروه «کامکارها» به صحنه می‌رود

گروه «کامکارها» به زودی در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

گروه «کامکارها» به صحنه می‌رود

ارسلان کامکار، آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: گروه "کامکارها" بعد از ایام محرم و صفر در تهران به صحنه می‌رود و هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها قطعاتی از ساخته‌های گروه کامکار اجرا می‌شود که بخش اول به موسیقی سنتی و بخش دوم به موسیقی کردی اختصاص دارد، همچنین بخشی از این کنسرت به تک‌نوازی کمانچه و عود اختصاص دارد.

کامکار خاطرنشان کرد: تمام قطعات اجرا شده در این کنسرت ساخته‌های جدید گروه هستند که این بار در شکل کاملا متفاوت و جالب توجه ساخته شده و اجرا می‌شود.

این آهنگساز درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت نیریز کامکار، هانا کامکار، صبا کامکار، بیژن کامکار، اردشیر کامکار و… به عنوان نوازنده حضور دارند.

گروه سنتی کامکار، خانوادگی‌ترین گروه سنتی ایرانی گروه موسیقی کامکارها در سال ۱۳۴۴ برای اولین بار در سنندج، به عنوان گروهی خانوادگی به سرپرستی حسن کامکار (ویلن) و عضویت هوشنگ (آکاردئون)، بیژن (خواننده)، پشنگ (سنتور)، قشنگ (خواننده و ویلن) و ارژنگ (تمبک) تشکیل شد و برنامه های متعددی را در باشگاه افسران، مدارس و تالارهای شهر سنندج اجرا کرد.

گروه کامکارها علاوه بر اجرای صحنه‌ای، آلبوم های متعددی را عرضه کرده است که از آن جمله می توان به اورامان، زردی خزان، شیلره، گلاویژ، کامکارها،آگری زیندو، گل نیشان، پرشنگ، کانی سپی، سماع ضربی ها (برای ساز های کوبه ای)، سه نوازی و تکنوازی، به یاد صبا و…اشاره کرد.

هریک از اعضا گروه کامکارها، علاوه بر این موارد، به تنهائی نیز آثار متعددی را در قالب آلبوم، موسیقی متن فیلم، تالیف و ترجمۀ کتاب ارائه کرده اند.

گروه موسیقی, کامکارها, تهران, محرم, صفر,
آمار بازدید : 1,149
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500