ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 26 مهر 1394 - ساعت 13:18:27
چاپ خبر

سیاوش آریامنش به صحنه می‌رود / کنسرت «زنجیر گیسو» اجرا می‌شود

سیاوش آریامنش اواسط دی ماه سال جاری در تهران و شهرستان ها به اجرای برنامه می پردازد.

سیاوش آریامنش به صحنه می‌رود / کنسرت «زنجیر گیسو» اجرا می‌شود

به گزارش رادیوپدیده به نقل از هنرآنلاین، سیاوش آریامنش، آهنگساز و نوازنده سنتور در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است اواسط دی ماه سال جاری در تهران و شهرستان‌ها به صحنه رویم.

 این نوازنده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها آلبوم "زنجیر گیسو" را به همراه اعضای گروه اجرا می‌کنیم، این اثر چند روزی است که از سوی انتشارات راوی آذر کیمیا منتشر شده است.

آریامنش درباره این اثر تاکید کرد: "زنجیر گیسو" در فضا و محتوای موسیقایی استاد فرامرز پایور آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی شده و حال و هوای ارکستر پایور در دوران‌های مختلف را تداعی می ‌کند.

این آهنگساز خاطرنشان کرد: اشعار این اثر از حافظ است و قرار است در این کنسرت‌ها پیش درآمد، آهنگ‌ترانه‌ زنجیرگیسو و خون دل و افسانه عشق، ساز و آواز درآمد و رامکلی و حجاز، چهارمضراب و رنگ اجرا شود.

سیاوش آریامنش در ادامه افزود: در این کنسرت‌ها امیرحسین رضا (تار)، پیام بحیرایی (عود) ، محمدرضانوتاش (بم‌تار)، علی نجفی ملکی (نی)، علیرضا دریایی (ویلن و آلتو)، سیامک بنایی (ضرب) و ..... به عنوان نوازنده حضور دارند.

سیاوش آریامنش از سال 1370 در محضر استاد فرامرز پایور تا آخرین دوران تدریس استاد بهره برد و از بهترین شاگردانش محسوب می‌شود. مدتی نیز نزد استاد حسین تهرانی رمز و راز تکنیک آهنگسازی را آموخت و ضمن تدریس از سازندگان ساز سنتور است و تبحر خاصی در اجرای قطعات و آهنگ‌ترانه‌های استاد پایور دارد

سیاوش آریامنش, کنسرت, زنجیرگیسو, تهران, شهرستان,
آمار بازدید : 1,085
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500