ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 27 مهر 1394 - ساعت 15:02:35
چاپ خبر

مجلس حرمت شکنی عاشورا با اجرای خواننده زن در تالار وحدت را پیگیری می کند/باید با مرادخانی برخورد جدی صورت گیرد

نماینده مردم تهران با اشاره به تک خوانی زنان گفت: تذکرات لازم از طرف مجلس به وزیر ارشاد داده شده است و این اقدامات قطعا باعث استیضاح جنتی خواهد شد.

مجلس حرمت شکنی عاشورا با اجرای خواننده زن در تالار وحدت را پیگیری می کند/باید با مرادخانی برخورد جدی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس، زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به آوازخوانی یک زن برای حضرت اباعبدالله و حرمت شکنی وی در روزهای محرم الحرام گفت: این بار اولی نیست که مسئولان وزارت ارشاد مبادرت به تک خوانی زنان می کنند، ظاهرا برای این دولت خط قرمزهای شرعی هم مهم نیست و ما تا کنون بارها شاهد سکوت وزارت ارشاد در خصوص تک خوانی زنان بوده ایم.

وی افزود: تذکرات لازم از طرف مجلس به وزیر ارشاد داده شده است و این اقدامات قطعا باعث استیضاح جنتی خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: قطعا نمایندگان مجلس در مقابل این هنجارشکنی های دینی و فرهنگی سکوت نمی کنند و در هفته آینده با بازگشایی مجلس با این موضوع به طور جدی برخورد خواهد شد.

طبیب زاده با اشاره به سابقه هنجارشکنی های وزارت ارشاد در دولت یازدهم عنوان کرد: متاسفانه مسئولان ارشاد از ابتدای دولت یازدهم به دنبال هنجار شکنی هستند، ماجرا از رقص زنان آغاز شد و مرادخانی که قول داده بود تا این موضوعات را به صورت جدی پیگیری کند، امروز مجوز تک خوانی زنان و حرمت شکنی نسبت به صاحت اباعبدالله(ع) را صادر می کند که باید با او هم برخورد جدی صورت بگیرد و در صورت لزوم برکنار شود.

وی تاکید کرد: وزارت ارشاد از ابتدای دولت یازدهم به دنبال تبدیل ناهنجاری های دینی به هنجارهای فرهنگی است که نمایندگان مجلس به صورت جدی پیگیر این موضوع خواهند بود.

تک خوانی زن, حرمت شکنی, اپرای عاشورا, وزیرارشاد, استیضاح جنتی,
آمار بازدید : 1,071
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500